کد خبر: ۱۱۰۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۷

یک کارگر پس از سقوط از سه طبقه ارتفاع به شکل معجزه آسایی نجات یافت.

به گزارش ایسنا، حوالی ساعت ۹:۳۶ امروز کارگران یک ساختمان نیمه کاره در سعادت آباد با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته و اعلام کردند که همکار جوانشان به چاهک آسانسور سقوط کرده و هیچ حرکتی ندارد که در همین راستا ستاد فرماندهی آتش‌نشانان گروه نجات ایستگاه ۲۵ را به محل حادثه واقع در کوی سعادت آباد، بلوار دریا، خیابان شفق، خیابان فجر اعزام کرد.

با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حادثه دیده کارگری ۲۰ ساله و از اتباع کشور افغانستان است که حین کار در ساختمان در حال احداث ناگهان از طبقه اول به طبقه منفی دو در چاهک آسانسور سقوط کرده است. در همین راستا عوامل آتش نشانی با ایمن سازی محل و با استفاده از ابزار نجات، خود را به شخص آسیب دیده در انتهای چاهک آسانسور رسانده و پس از تثبیت کردن این کارگر بر روی برانکارد، این فرد را به بیرون از چاهک انتقال دادند.

با انتقال کارگر به خارج از ساختمان، وی که به شدت آسیب دیده اما زنده بود، برای انتقال به مراکز درمانی به عوامل اورژانس مستقر در محل حادثه تحویل داده شد.

اطلاع‌رسانی آتش‌نشانی تهران با تایید این خبر اعلام کرد که علت این حادثه از سوی کارشناسان ایمنی و انتظامی در حال بررسی است.

نام:
ایمیل:
* نظر: