کد خبر: ۱۱۰۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۷

ابرو ، عضوی است که تاثیر زیادی بر ظاهر صورت میگذارد و زیبایی و یا نقص وجود داشته در آن تاثیر بالایی بر چهره و اعتماد به نفس خواهد داشت .

ریزش ابرو و کم پشتی ابروها  مسئله ایی است  که در بیشتر افراد وجود دارد چه بر اثر ارث و ژنتیک چه بر اثر بیماری و مشکلات مختلف این اتفاق به تحقق می پیوندد.

از این رو افراد مبتلا  به دنبال راهی برای پر پشت نشان دادن ابرو های خود و رشد مجدد تار موهای ابروی خود می باشند .

 معمولا رایجترین کار در بین افراد استفاده از روش هایی مانند تاتو و یا هاشور بود که این کار علاوه بر وجود مشکلات و بروز عوارض در افراد ظاهری غیر طبیعی را برای ابرو و چهره کلی فرد ایجاد میکرد و وجود رنگی دائم بر ابرو ها با حالتی مصنوعی ظاهر افراد را غیر طبیعی میکرد و منجر به رشد مجدد تار ابرو نمیشد .

اما پیشرفت علم در این مسیر نیز تحول ایجاد کرد و با بروز روش کاشت ابرو افراد توانستند  رشد مجدد ، پر پشت و طبیعی تار ابروی خود را به صورت دائمی داشته باشند .

 

 کاشت ابرو چیست ؟

کاشت ابرو به روشی درمانی گفته می‌شود که در کلینیک های تخصصی کاشت مو  توسط متخصص این زمینه انجام میشود وبا برداشت تار موها در بانک مویی مشخص  از قسمتی از سر به ناحیه‌ی ابرو منتقل می‌شوند و کاشت ابرو انجام میشود. کاشت ابرو در واقع  همان تکنیک‌ کاشت مو بوده که بر ابرو اجرا میشود و میتوان از تمامی روش های کاشت مو برای کاشت ابرو استفاده کرد  و از  دانش کاشت مو برای  آن بهره برد اما کاشت ابرو  حساس تر بوده و نیازمند به ظرافت بیشتری می باشد

اما در واقع  زیر مجموعه‌ی از این روش درمانی به حساب می‌آید. در کاشت ابرو همانند کاشت مو ، فولیکول های موی شخص از ناحیه مشخص شده توسط تکنیک و روش کاشت مو برداشت  میشوند وسپس بر نقاط خالی در لا به لای ابرو ها کاشته میشوند و پس از مدتی شاهد رشد تار ابرو در لا به لایه ابرو ها می باشیم و رشدی طبیعی و دائمی را به همراه خواهند داشت .

 

کاشت ابرو حرفه ایی در کلینیک رنسانس

 

برای کاشت ابرو از سمت سازمان بهداشت جهانی توصیه میشود تا افراد در کلینیک های معتبر و تخصصی کاشت مو  درمان خود را انجام دهند تا درمان در محیطی استاندارد و استریل ، با مهارت کامل و بالای متخصصین از  طریق تجهیزات کامل و حرفه ایی ، جدید و تخصصی صورت گیرد تا به این دلایل درمان افراد حرفه ای پیش رود و نتایج عالی بروز نمایند و عوارضی برای افراد به همراه نباشد .

 خوشبختانه در ایران ، افراد میتوانند با انتخاب کلینیک تخصصی کاشت مو رنسانس درمان کاشت مو ، کاشت ابرو ، کاشت ریش خود را انجام دهند و رضایت در نتیجه  و کیفیت عالی درمان  را از این طریق دریافت نمایند .

 کلینک تخصصی رنسانس از بهترین و جدید ترین روش ارائه شده کاشت مو برای انجام کاشت ابرو و مو استفاده میکنند و به همین دلیل است که درمان در این کلینیک حرفه ایی بوده و نتیج درمانی آن  با سایر کلینیک ها غیر قابل مقایسه می باشد .

کاشت مو دارای تکنیک ها و روش های متفاوتی می باشد که انجام روش های ابتدایی آن به کیفیت روش آخر نمی باشد و نیاز به برش سر دارد   ، برداشت محدود فولیکول در این روش ها وجود دارد  و کاشت محدود را نیز به همراه  دارند و نتایج در این روش ها نیازمند زمان طولانی خواهند بود و نتایج با تراکم پایین رشد موها  همراه می باشد که رضایت کامل را در افراد ایجاد نمیکند .

 اما کاشت مو و کاشت ابرو از طریق سوپر کاشت مو رنسانس که اخرین روش ارائه شده کاشت مو می باشد بدون نیاز به برش و خونریزی و ایجاد خط اسکار تعداد قابل توجه فولیکول مو را به صورت اصولی و طبیعی برداشت کرده و آن ها را بر نقاط خالی از سر و یا ابرو میکارد .

 کاشت ابرو آقایان

 

کاشت ابرو برای مردان با روش سوپر کاشت مو رنسانس با رعایت کلیه اصول حرفه ایی انجام مگیرد  ، افراد میتوانند پس از معاینه و بررسی کامل متخصص در جلسه مشاوره آماده درمان باشند در این جلسه متخصص بررسی میکند که فرد نیازمند به چه تعداد فولیکول مو بوده و بهترین نقطه برداشت برای او کدام قسمت می باشد و همچنین مشخص میشود که ابروی شخص باید به چه حالتی کاشته شود  تا علاوه بر  ایجاد زیبایی حالتی کاملا طبیعی را داشته باشد ، سپس در جلسه اجرای درمان ابتدا ناحیه برداشت  فرد توسط بی حسی موضعی بی حس میشود و  فولیکول ها از طریق سوزن های مخصوص برداشت میشوند و سپس   توسط همان سوزن ها از طریق بی حسی موضعی در لا به لای ابرو ها توسط متخصص کاشته خواهند شد .

این مرحله نیازمند  ظرافت و دقت بالایی می باشد و متخصص با بررسی کامل شرایط فولیکول ها را بر لابه لای تار ابرو ها با ظرافت کامل میکارد تا آسیبی به فولیکول تار های اصلی ابروی فرد وارد نشود همچنین جهت رویش مو و ایجاد حالت زیبا برای رشد تار ابرو ها باید حفظ گردد .

پس از این مرحله نیز درمان پایان میابد و پس از مدتی آقایان شاهد رشد طبیعی ابرو های خود با حالتی طبیعی بر چهره می باشند .

 بنابراین آقایانی که  دچار ریزش ابرو شده اند و یا اقایانی که  کم پشتی ذاتی ابرو دارند در صورت  داشتن بانک مویی قوی میتوانند در کلینیک تخصصی رنسانس از روش سوپر کاشت مو رنسانس استفاده کنند و نتایج مطلوبی را دریافت نمایند .

 

عوارض کاشت ابرو

 

 همانطور که به این موضوع اشاره شد ، کاشت ابرو درمانی حساس بوده و نیازمند به ظرافت بالای درمان می باشد ، حال اگر این روش در کلینک های غیر تخصصی توسط افراد نا متخصص و غیر حرفه ایی انجام گیرد  میتوانند علاوه بر داشتن نتایج غیر مطلب عوارض را نیز برای آن ها داشته باشد .

همچنین در کلینیک های غیر حرفه ایی از روش های ابتدایی کاشت مو استفاده میکنند که این روش ها نیاز به برش در ناحیه برداشت مو دارند و همین موضوع علاوه بر بروز خط اسکار بر پشت سر ومتوقف شدن رشد مو در این ناحیه بر ظاهر و اعتماد به نفس افراد تاثیر منفی خواهد گذاشت و یا با استفاده از برداشت موها به روش های غیر اصولی میتوانیم شاهد متوقف شدن رشد موها در پشت سر و خالی شدن موها در آن ناحیه باشیم و افراد خونریزی و درد را در این روش ها احساس خواهند کرد .

 اما چنین اتفاقی در روش  آخر کاشت مو و یا سوپر کاشت مو رنسانس اتفاق نخواهد افتاد و افراد با انجام کاشت ابرو در کلینیک تخصصی رنسانس میتوانند بدون هیچگونه ریسک خطر و عوارض کاشت ابرو ،  بهترین درمان را با نتایج عالی داشته باشند .

 

کلینیک تخصصی پوست و مو رنسانس

                                                     

با مجوز رسمی از وزارت بهداشت و درمان و با بیش از ۱۶ سال سابقه  در دو شعبه به آدرس زیر

                    

شعبه سعادت آباد: سعادت آباد، میدان فرهنگ، بلوار ۲۴ متری، نبش خیابان سوم شرقی، پلاک ۳۵، کلینیک رنسانس

                       

شعبه ولیعصر : میدان ولیعصر- جنب سفارت عراق- ساختمان مینو- طبقه ۴ واحد ۴۰۲

                                                        

تلفن: ۰۲۱۲۲۰۸۸۲۱۰ –۰۲۱۸۸۹۰۹۰۵۰

مشاوره آنلاین در تلگرام و واتساپ: ۰۹۱۲۲۱۱۵۴۴۲

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار