کد خبر: ۱۱۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
سردار اشتری تأکید کرد؛
قم - فرمانده ناجا با اشاره به اهتمام نیروی انتظامی در امر مقابله و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، بر بسیج تمامی امکانات این نیرو در راستای سلامت، امنیت و ارتقاء احساس امنیت مردم تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار حسین اشتری طی سخنانی در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان قم در محل مجتمع فرهنگی، تربیتی و آموزشی عمار در قم، اظهار داشت: یک سال پر فراز و نشیب را پشت سر گذاشتیم که بحمدالله مردم و خدمتگزاران توانستند در حوادث مختلف و اتفاقاتی که رخ داد خوش بدرخشند.

وی گفت: حضور مردم در صحنه‌های مختلف سال ۹۸ چشمگیر بود به عنوان نمونه وقوع سیل در فروردین ماه بود که تعداد زیادی از استان‌ها دچار خسارت شدند و امدادرسانی‌ها نشان از وحدت و اراده مردم و مسئولان داشت که با هدایت‌های داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) صورت گرفت، دولت به تنهایی برای امدادرسانی قادر نبود و حتماً کمک مردمی لازم بود.

فرمانده ناجا اضافه کرد: یک سری مناسبت‌های تقویمی در کشور وجود دارد مانند مراسم اربعین امام حسین (ع) که بیش از ۳ میلیون زائر به کربلا مشرف می‌شوند و اگر رفت و برگشت این تعداد محاسبه شود حدود ۶ میلیون تردد در یک مقطع خاص و آن هم در چهار مرز زمینی صورت گرفت و کار بزرگی انجام شد.

وی با اشاره به موضوع سهمیه بندی بنزین در کشور، تصریح کرد: روز اول در کشور شاهد آشوب‌هایی بودیم اما فرمایشات رهبری (مدظله العالی) آبی روی آتش بود و با یک سخنرانی در درس خارج فقه مردم صف شأن را از فتنه گران جدا کردند.

سردار اشتری مأموریت پلیس در ایام دهه فجر، راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات را یادآور شد و گفت: انتخابات در کمال آرامش، امنیت و شفافیت برگزار شد و مشارکت و امنیت را شاهد بودیم و علی رغم تهدیدات کرونا مردم حضور پیدا کردند.

وی تصریح کرد: قم اولین شهری بود که این ویروس را شناخت بنابراین باید از هوشیاری دستگاه‌های بهداشت و درمان شهر مقدس قم در تشخیص و پیشگیری این بیماری قدردانی و همچنین به خانواده بازماندگان در کشور تسلیت عرض کنم.

فرمانده ناجا ادامه داد: برخی کشورها که ادعا داشتند در تمامی موضوعات جلو هستند همه دیدند در چه وضعیتی قرار دارند، ما به نظام اسلامی، مردم و مسئولان که همه با رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) پای کار آمدند و به تعبیر رهبری کمک مومنانه داشتند، افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه از تمامی ظرفیت، امکانات و تجهیزات برای سلامت، امنیت و ارتقا احساس امنیت استفاده می‌کنیم، اضافه کرد: نیروی انتظامی در تمام عرصه‌ها از جمله مأموریت‌های سیل، اربعین، کرونا و مراسم تشییع سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نیز در برخورد با کسانی که تشویش اذهان عمومی داشتند نقش مؤثری ایفا کرد و همچنین در برخورد با احتکارکنندگان کار بزرگی انجام شد، ان شاءالله امسال نیز با تمام توان آماده ارائه خدمت در سال جهش تولید هستیم.

سردار اشتری در خاتمه از زحمات اعضای شورای تأمین استان، استاندار، شهردار و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، دستگاه قضائی، سپاه و نیروهای مسلح استان و همچنین از سردار «عبدالرضا آقاخانی» در مدت تصدی فرماندهی انتظامی استان قم قدردانی و برای سردار «سید محمود میرفیضی» فرمانده جدید استان قم آرزوی توفیق خدمتگزاری کرد و گفت: جابه جایی ها باعث نوآوری و شکوفایی در کارها می‌شود و این را سال‌ها در ناجا تجربه کرده‌ایم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار