کد خبر: ۱۱۱۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۶
رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین از برپایی نشست «رمضان طلیعه نهضت امام حسین (ع)» به صورت مجازی با حضور علما و اندیشمندان ایران و عراق خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حجت‌الاسلام‌والمسلمین حمید احمدی، رئیس کمیته فرهنگی و آموزشی اربعین گفت: ستاد فرهنگی اربعین حسینی باهدف بررسی ابعاد نهضت امام حسین (ع) و به‌منظور تولید محتوای مناسب برای آشنایی مخاطبان با این حرکت بزرگ الهی، سلسله نشست‌های مجازی را برگزار می‌کند.

وی افزود: اولین نشست مجازی با عنوان «رمضان طلیعه نهضت امام حسین (ع)» روز یکشنبه ۲۱ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸ تا ۲۰ با سخنرانی چند تن از علما و اندیشمندان ایران و عراق برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام احمدی، حرکت امام حسین (ع) از مدینه به کربلا، تعامل امام حسین (ع) با عراق (چرایی و چگونگی)، امام حسین (ع) در مکه (از سوم شعبان تا هشتم ذی‌الحجه) و سفیران نهضت امام حسین (ع) در عراق را از عناوین این هم اندیشی برشمرد.

وی خاطرنشان کرد: در این هم اندیشی حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید عبدالفتاح نواب، نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت، آیت‌الله نجم‌الدین مروجی طبسی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، دکتر محمدرضا جباری و دکتر بلاسم از عراق سخنرانی خواهند کرد که این برنامه به‌صورت بر خط از طریق Live.Alarbaeen.ir و صفحه مرکز آموزش ستاد اربعین در اینستاگرام پخش می‌شود.

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار