کد خبر: ۱۱۱۳۹۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۰
اگر شما هم جزء آن دسته افرادی هستید که به یک دستگاه با نمایشگر بزرگ و راحتی هنگام حمل و نقل نیاز دارید، حتما در گزارش زیر ما را همراهی کنید تا با بهترین تبلت‌های موجود در بازار آشنا شوید.
راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازاربه گزارش صبحانه،با وجود آن‌که اندازه نمایشگر اسمارت‌فون‌ها روز به روز در حال بزرگ شدن بوده و فاصله بین گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها در حال کاهش است، ولی این دیوایس‌ها هنوز هم طرفداران خاص خود را دارند و می‌توان آن‌ها را دستگاه‌هایی نامید که در کنار انجام کار‌های روزمره قادر هستند تا شما را در اوقات فراغت‌تان نیز همراهی کرده و در هر محل و زمانی قابل استفاده باشند.

۱. تبلت نارتب مدل NT۷۴۱


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

یکی از ارزان‌ترین تبلت‌های موجود در فروشگاه‌ها که شاید از نظر سخت‌افزاری به اندازه سایر برند‌ها قدرتمند و پر از امکانات مختلف نرم‌افزاری نباشد، اما قیمت مناسبی دارد و با وزن اندک، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، صفحه نمایش ۷ اینچی و کارت حافظه به گزینه ایده‌آلی برای کودکان و افرادی که فقط برای انجام کار‌های جزئی به یک دیوایس این چنینی نیاز دارند، به شمار می‌رود.

میانگین قیمت: ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

۲. تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب A ۸.۰، ۲۰۱۹


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

سری تبلت‌های سامسونگ در مدل‌های مختلف با تنظیمات سخت‌افزاری گوناگونی در اختیار علاقمندان قرار گرفته‌اند. گلکسی تب ۸ نیز یکی از دیوایس‌هایی است که مشخصات سخت‌افزار قابل قبولی را با توجه به قیمتش ارائه خواهد کرد و از فناوری ۴G و سیستم‌عامل اندروید پای بهره می‌برد.

میانگین قیمت: ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان

۳. تبلت لنوو مدل Tab ۴ TB-X۳۰۴


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

بعید است که در دنیای تکنولوژی موضوعی را پیدا کنید که شرکت چینی لنوو در آن دستی بر آتش نداشته باشد. تبلت لنوو تب ۴ هم یکی از گزینه‌های نسبتا اقتصادی و پایین‌رده این کمپانی است که مشخصات سخت‌افزاری ضعیفی دارد، اما داشتن نمایشگری ۱۰ اینچی و باتری عظیم ۷۰۰۰ میلی‌آمپر از نکات مثبت آن به شمار می‌رود. حافظه ۱۶ گیگابایتی این مدل برای ذخیره‌سازی فایل‌ها یا بازی‌های حجیم چندان مناسب نیست، ولی شرکت سازنده امکانی را فراهم کرده تا بتوانید از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس‌دی این میزان را افزایش دهید.

میانگین قیمت: ۴ میلیون تومان

۴. تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب ۲۰۱۹، ۱۰.۰ A


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

گلکسی تب A ۱۰ سامسونگ یکی دیگر از تبلت‌های مناسب برای کاربرد‌های روزانه مثل تایپ و طراحی و همچنین اجرای بازی‌های سبک است. این مدل نیز همانند گزینه پیشین از سیم‌کارت و فناوری ۴G پشتیبانی خواهد نمود و باتری حجیم ۶۱۵۰ میلی‌آمپری دارد. درگاه ارتباطی یو اس بی تایپ C و نمایشگر ۱۰ اینچی از دیگر مشخصات این دستاورد کره‌ای‌ها است.

میانگین قیمت: ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

۵. تبلت ایسر مدل One ۱۰ S۱۰۰۳-۱۳۳L


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

یکی از خوش قیمت‌ترین تبلت‌های بازار که وجه تمایز آن بهره‌مندی از سیستم‌عامل ویندوز ۱۰ مایکروسافت بوده و با داشتن یک کیبورد فیزیکی قادر است تا وظایفی از جمله: تایپ و دیگر کاربرد‌های مختلف را ساده‌تر از سایر رقبا انجام دهد. اگر به دنبال یک تبلت هستید که بتواند جایگزین لپ‌تاپ شما شده یا احساس می‌کنید با محیط ویندوز ساده‌تر از اندروید ارتباط برقرار می‌کنید و نرم‌افزار‌های دلخواه‌تان در این اکوسیستم موجود هستند، تبلت ایسر بهترین گزینه برای شماست.

میانگین قیمت: ۶ میلیون تومان

۶. تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب S۵e ۲۰۱۹


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

تبلت S۵e یکی از بهترین مدل‌های میان‌رده است که به لطف وجود تراشه اسنپدراگون ۶۷۵، پردازنده گرافیک آدرنو ۶۱۵ و چهار گیگابایت رم، قدرت سخت‌افزاری بسیار خوبی دارد و قادر است به آسانی بازی‌های رایج مانند: پابجی، کال آف دیوتی و… را اجرا نماید. البته سامسونگ در این مدل از یک باتری با ظرفیت ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی، درگاه یو اس بی نوع C و شارژ سریع ۱۸ وات استفاده نموده که با داشتن حسگر اثر انگشت و تشخیص چهره خیال کاربران از هر جهت آسوده خواهد بود.

میانگین قیمت: ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

۷. تبلت اپل مدل iPad ۱۰.۲ inch ۲۰۱۹


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

سازگاری فوق‌العاده پلتفرم اپل با قطعات سخت‌افزاری موجب گشته تا بدون نیاز به سخت‌افزاری مشابه تبلت‌های اندرویدی بتواند عملکردی روان داشته باشد و بتواند بسیاری از رقبای موجود را شکست دهد. آی‌پد ۱۰ اینچی اپل با استفاده از تراشه فیوژن A۱۰، رم ۳ گیگابایتی و بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت، تشخیص چهره با دوربین سلفی، پشتیبانی از قلم و بلندگو‌های استریو به محصولی ایده‌آل برای علاقمندان تبدیل شده است. شاید تنها ایراد این تبلت را باید دوربین سلفی ضعیف، نداشتن قابلیت برقراری تماس تلفنی و عدم پشتیبانی از درگاه کارت حافظه (با وجود حجم نسبتا اندک ۳۲ گیگابایتی حافظه داخلی) دانست. البته این گزینه یکی از بهترین مدل‌ها برای بازی کردن و سرگرمی به شمار می‌رود.

میانگین قیمت: ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان

۸. تبلت سامسونگ مدل گلکسی تب S۶


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

نوبتی هم که باشد، بالاخره نوبت تبلت‌های پرچمدار موجود در ویترین فروشگاه‌هاست که با داشتن قابلیت‌های متعدد برای کاربرانی که نیاز به یک دستگاه همه‌چیز تمام دارند، خودنمایی می‌کنند. گلکسی تب ۶ نیز از این قاعده مستثنی نیست و از چیپست پرچمدار اسنپدارگون ۸۵۵ در کنار شش گیگابایت رم بهره می‌برد. سامسونگ در بخش مولتی مدیا نیز دست کاربران را خالی نگذاشته و تعداد چهار عدد اسپیکر طراحی شده توسط کمپانی AKG در این تبلت بکار برده است.

از دیگر مشخصات این محصول می‌توان به وجود قلم S Pen، سنسور اثر انگشت در زیر صفحه نمایش ۱۰.۵ اینچی و دو عدد دوربین در پنل پشتی یکی واید و دیگری اولترا واید با رزولوشن ۱۳ و ۵ مگاپیکسل و همچنین دوربین سلفی با دقت ۸ مگاپیکسل اشاره نمود. باید افزود که این تبلت بالارده از تکنولوژی شارژ سریع ۱۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند و با درگاه یو اس بی تایپ C تقریبا نیمی از باتری ۷۰۴۰ میلی‌آمپر ساعتی آن را حدودا در مدت نیم ساعت پر خواهد شد.

میانگین قیمت: ۱۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

۹. تبلت مایکروسافت مدل سرفیس پرو ۷ – A


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

این تبلت ساخت کمپانی مایکروسافت دارای سنسور تشخیص چهره و یک عدد کیبورد فیزیکی است. وجود رم چهار گیگابایتی، پردازنده نسل دهمی و میان‌رده اینتل Core i۳-۱۰۰۵G۱ خیال کاربران را از سرعت پردازش مناسب و عدم وجود هرگونه لگ آسوده خواهد کرد. باید عنوان کرد که سازنده برای این دیوایس ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو اس‌دی را درنظر گرفته که با قرار گرفتن در کنار دوربین‌های اصلی ۸ و سلفی ۵ مگاپیکسلی، بلندگو‌های استریو و باتری ۵۷۰۲ میلی‌آمپری از هر لحاظ کامل به نظر می‌رسد. البته قیمت بالای این دستگاه در مقایسه با سایر تبلت‌های معرفی شده یکی از نکات چالش برانگیز آن هنگام خرید است.

میانگین قیمت: ۱۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

۱۰. تبلت اپل مدل iPad Pro ۲۰۱۸


راهنمای خرید بهترین تبلت‌های موجود در بازار

اگر بخواهیم یکی از قوی‌ترین و در عین حال گران‌ترین تبلت‌های موجود در بازار را معرفی کنیم، چه دیوایسی بهتر از آی‌پد پرو اپل! اگر دقیق‌تر نگاه کنید با هزینه بالای این تبلت قادر هستید یک لپ‌تاپ گیمینگ اقتصادی خریداری کنید، اما اگر واقعا به دنبال خرید یک تبلت تمام‌عیار و کامل هستید و از وزن سنگین لپ‌تاپ‌ها و سیستم‌عامل ویندوز بیزارید، خب سری به قفسه محصولات اپل بزنید که در مدل‌های گوناگون عرضه شده و شما را ناامید نخواهد کرد.

البته بد نیست بدانید که عادت بد حذف جک ۳.۵ صدا در محصولات پریمیوم اپل خیلی وقت است که به تبلت‌های اهالی کوپرتینو هم سرایت کرده و خبری از قابلیت مذکور نیست. همچنین در حین خرید سعی کنید مدلی که از حافظه داخلی کافی برای شما بهره می‌برد، تهیه کنید چراکه قابلیت افزایش حافظه از طریق میکرو اس دی نیز وجود ندارد.

میانگین قیمت: ۲۰ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار