کد خبر: ۱۱۱۸۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۴
ابراهیم رئیسی در دیدار با وزیر صنعت گفت: با توجه به اختیارات اعطایی از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی به وزارت صمت باید از سوی این وزارت خانه تدابیری اتخاذ شود که در ایام شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به هیچ عنوان مشکل جدیدی برای مردم ایجاد نشود.
آیت الله رئیسی رئیس قوه قضائیه در دیدار با وزیر صنعت، معدن و تجارت، ضمن تقدیر از برنامه‎ها تلاش‎ها و گزارش خوب این وزارتخانه، اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو را ضروری دانست.

به گزارش مرکز رسانه قوه قضائیه، آیت الله رئیسی در دیدار با رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به التهابات ایجاد شده در نظام توزیع خودرو و افزایش غیر منطقی قیمت خودرو‌های تولید داخل گفت: با توجه به اختیارات اعطایی از سوی شورای عالی هماهنگی اقتصادی به وزارت صمت باید از سوی این وزارت خانه تدابیری اتخاذ شود که در ایام شیوع بیماری کرونا و مشکلات ناشی از آن به هیچ عنوان مشکل جدیدی برای مردم ایجاد نشود.

رئیس قوه قضائیه با تاکید بر لزوم اصلاح نظام تولید و توزیع خودرو افزود: نظام توزیع خودرو باید به گونه‎ای باشد که نیازمندان واقعی بتوانند به سهولت از خودروسازان خودروی مورد نیاز را تهیه کنند و فرصت التهاب آفرینی از افراد سودجو و فرصت طلب در بازار مایحتاج عمومی نیز گرفته شود.

در این دیدار وزیر صمت ضمن ارائه گزارشی از وضعیت بازار خودرو تاکید کرد: بنا داریم در حوزه تولید خودرو به گونه‎ای رفتار کنیم که مانعی فراروی تولید ایجاد نشود و تولیدات خودرویی به سهولت به دست مصرف کننده برسد.

رحمانی همچنین گزارشی از راه اندازی مجدد کارخانجات واگذار شده از سوی سازمان خصوصی سازی ارائه کرده و وعده داد مشکلات مربوط به شرکت هپکو در اسرع وقت مرتفع گردد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به شرایط خاص کشور در ایام شیوع بیماری کرونا، اعلام کرد در مورد تامین کالا‌های اساسی مردم هیچ نگرانی وجود ندارد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار