کد خبر: ۱۱۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۵

به گزارش شفاف، کمیته ساحلی فدراسیون والیبال برنامه‌ برگزاری مسابقات داخلی، حضور در رویدادهای مهم آسیا و جهان و دوره‌های آموزشی خود برای دوره پس از کرونا در سال 99 را تدوین کرده و همانند دیگر رشته‌های ورزشی منتظر موافقت ستاد ملی مبارزه با کرونا برای اجرایی کردن این برنامه‌ها است.

در تقویم برون مرزی کمیته والیبال ساحلی، حضور تیم‌های ملی و رده‌های سنی ایران در 11 رویداد پیش‌بینی شده است که مرحله نهایی انتخاب المپیک در کشور چین، قهرمانی مردان زیر 19 آسیا و جهان در کشور تایلند از جمله آن‌ها است.

در تقویم مسابقات داخلی نیز 9 تور ملی، مسابقات قهرمانی کشور زیر 17، 19، 21 و 23 سال و مینی‌ والیبال قهرمانی کشور آمده است که پیش‌بینی می‌شود تورهای ملی آق‌قلا و بندرترکمن، با استقبال خوبی از سوی علاقه‌مندان به والیبال ساحلی روبه‌رو شود.

برگزاری کلاس داوری درجه یک، کلاس مربی‌گری درجه دو، کلاس داوری ملی، سمینار دانش‌افزایی داوران ساحلی ملی، سمینار دانش‌افزایی و مربیان بین‌المللی ساحلی و کلاس داوری بین‌المللی قاره‌ای، از جمله برنامه‌های آموزشی این کمیته در سال 99 است که بعد از شروع فعالیت‌های ورزشی و آموزشی در کشور، اجرایی می‌شوند.

از سوی دیگر کنفدراسیون والیبال آسیا (AVC) نیز برنامه احتمالی خود برای بعد از بحران کرونا را اعلام کرده است که مهم‌ترین برنامه‌ها به شرح زیر است:

مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا، 5 تا 8 شهریورماه به میزبانی تایلند
تور آزاد سامیلا (تایلند)، 29 شهریور تا یک مهرماه
تور آسیایی چین‌تایپه، 23 تا 27 مهرماه
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال جهان، 20 تا 25 آبان به میزبانی تایلند
ششمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا، 6 تا 15 آذرماه به میزبانی کشور چین

انتهای پیام/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار