کد خبر: ۱۱۲۵۱۱
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵
درباره ادعای محمد دانشگر
محمد دانشگر مدافع جنوبی تیم استقلال که از شهر برازجان و بازی در کوچه پس کوچه‌های محل تولدش با توپ فوتبال و این ورزش پرطرفدار آشنا شد در تازه‌ترین اظهارات خود ادعای جالبی را مطرح کرد.

به گزارش خبرورزشی، مدافع تیم استقلال که از باشگاه سایپا و در دوران سرمربیگری وینفرد شفر به این تیم پیوست حالا مدعی است که هیچ‌کس تاکنون به اندازه او از دوران کودکی استقلالی نبوده و خودش را به این ترتیب تنها استقلالی معرفی می‌کند که از کودکی علاقه‌مند به حضور در این تیم بوده است. این ادعای محمد دانشگر در حالی عنوان می‌شود که موارد زیادی در جمع فوتبالیست‌های تاریخ باشگاه استقلال داشته‌ایم که هر یک با ارائه سند ثابت کرده‌اند از زمان طفولیت علاقه‌مند به تیم استقلال بوده و اصلاً فوتبال‌شان را به خاطر همین تیم استارت دادند.
یک نمونه دم دست در این‌باره آرش رضاوند، بازیکن تهرانی تیم استقلال بود که فصل قبل از باشگاه سایپا به این تیم پیوست. آرش رضاوند در اولین مصاحبه رسمی خود پس از استقلالی شدن با روزنامه خبرورزشی عکس‌هایی را در اختیارمان قرار داد که ثابت می‌کرد روی سکو‌های استادیوم آزادی بین هواداران استقلال با پیراهن آبی و خطوط آبی رنگ روی صورتش مشغول تشویق تیم محبوبش است.
غیر از او نفرات دیگری مانند مهدی قایدی هم در جمع بازیکنان نسل جدید هستند که با انتشار تصاویری از دوران کودکی‌شان با پیراهن تیم استقلال این ادعا را اثبات کرده‌اند و یا ارسلان مطهری که از عشق و علاقه به حضور در تیم استقلال، پنج فصل در تیم‌های مختلف توپ زد تا در نهایت به این تیم رسید.
اما نمونه‌های قدیمی‌تر و شناسنامه‌دارتری هم در این‌باره وجود دارد. حسن روشن پیشکسوت استقلال از سن ۱۰ سالگی در تیم خردسالان باشگاه تاج پیراهن این تیم را بر تن کرد و تا پایان دوران فوتبالش در ایران هرگز پیراهن تیم دیگری را نپوشید. نکته جالب اینکه پدر حسن روشن جزو ۷ بنیانگذار اصلی باشگاه تاج یا همان دوچرخه‌سواران بود.
علاوه بر روشن، اصغر حاجیلو نیز از تیم خردسالان به عضویت باشگاه استقلال درآمد و در رده‌های نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان فقط برای استقلال توپ زد تا در نهایت از دنیای توپ گرد خداحافظی کرد.
شاهین بیانی نیز که بازوبند کاپیتانی تیم استقلال را سال‌ها بر دست داشت فوتبالش را از رده نوجوانان با استقلال شروع کرد. در جوانان شاگرد جکیچ بود و در نهایت تنها با حضور در تیم استقلال از دنیای توپ گرد کنار رفت، اما تفاوت عمده این افراد با نسل جدید در این است که شاید در آن زمان کسی به عکس گرفتن با پیراهن تیم استقلال در دوران طفولیت عادت نداشت و یا تجهیزات دیجیتالی مانند امروز به آسانی در اختیار خانواده‌ها نبود.
البته در بحث علاقه‌مندی به تیم استقلال جا دارد یادی هم کنیم از علیرضا بیرانوند دروازبان تیم پرسپولیس. کسی که پیش از پیوستن به این تیم بار‌ها در مصاحبه‌هایش عنوان کرده بود من هم از دوران کودکی علاقه‌مند به تیم استقلال و بازی برای این تیم بوده‌ام ولی در نهایت راهی پرسپولیس شد!
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار