کد خبر: ۱۱۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۰
رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان داشتن گواهی نامه و عدم خرید محصول از خودروسازی‌ها طی ۳۶ ماه گذشته را از جمله شروط خرید خودرو صفر دانست و گفت: ضمن اینکه این خودرو مدتی حق فروش نداشته و در رهن خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش انتخاب، عباس تابش، رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، در گفتگو با شبکه خبر شرایط ، ثبت نام و پیش فروش خودرو را اعلام کرد.

وی درخصوص بازار خودرو بیان کرد: شیب کاهشی در بازار خودرو که کالایی مصرفی محسوب می‌شود مشهود است.

تابش افزود:‌ به سازمان‌های صمت اعلام کردیم نگهداری کالا منوط به ثبت در سامانه انبار‌ها باشد در غیر این صورت این نگهداری در انبار احتکار است.

معاون وزارت صمت از مردم خواست در صورت مشاهده انبار نگهداری خودرو صفر، این موارد را به شماره ۱۴۱ اعلام کنند. وی ادامه داد: انباردار و نگهدارنده خودرو‌های صفر به صورت غیر قانونی هر دو مجرم هستند.

رییس سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان، شرایط ثبت نام و پیش فروش را به شرح زیر اعلام کرد:

*استفاده از کد ملی از جمله محدودیت‌ها برای ثبت نام خودرو است که با چند لینک بررسی می‌شود.

*داشتن گواهی نامه و عدم خرید محصول از خودروسازی‌ها طی ۳۶ ماه گذشته از جمله شروط است. ضمن اینکه خودرو خریداری شده، مدتی حق فروش نداشته و در رهن خواهد بود.

*اگر خریدار تا ۳ ماه خودرو صفر را به گارانتی معرفی نکند، گارانتی خودرو از بین خواهد رفت.

*محدودیت ثبت نامی وجود ندارد و قبل از بازگشایی سایت فرصتی برای ثبت نام و دریافت کد رهگیری خواهیم داد. سپس قرعه کشی صورت می‌گیرد و اسامی اعلام و ظرف ۴۸ ساعت رقم تکمیلی واریز می‌شود. 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار