کد خبر: ۱۱۲۷۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۱
ایسنا/یزد معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان یزد گفت: ۱۲۰۰ نفر در قالب سامانه سجام و با عنوان دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم با دادگستری استان همکاری می کنند.

محمدحسین رحیمی زاده در نشست با جمعی از روحانیون حوزه های علمیه استان، افزود: رویکرد قوه قضائیه در حوزه برخورد با جرائم سبک و امنیت اخلاقی برای بار اول شرکت در دوره های آموزشی است. 

وی با بیان این که در سال ۹۸ بالغ بر ۳۰ دوره سه روزه در این راستا برگزار شد، اظهار کرد: این دوره های آموزشی با محتوای مبتنی بر کتب شهید مطهری برگزار می شود.

رحیمی زاده با اشاره به راه اندازی سامانه جامع اطلاعات مردمی سجام، گفت: این سامانه به عنوان دیده بان پیشگیری از وقوع جرم کشور در حال فعالیت می باشد.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان، تصریح کرد: مردم می توانند در صورت مشاهده هر جرم علنی آن را به این سازمانه گزارش کنند.

وی گفت: در حال حاضر ۱۲۰۰ نفر در قالب سامانه سجام و با عنوان دیده بانان پیشگیری از وقوع جرم با دادگستری استان همکاری می کنند.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، رحیمی زاده  ابراز کرد: مدیریت سامانه سجام در تهران و اولویت آن براساس ۱۰ جرم تعریف شده است اما عموم جامعه می توانند با آموزش نسبت به ارائه گزارش در این سامانه اقدام کنند.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار