کد خبر: ۱۱۲۸۲۸
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۷
فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام از توزیع ۱۰هزار پُرس غذای گرم و ۳هزار بسته معیشتی توسط سپاه امیرالمومنین(ع) در بین مددجویان کمیته امداد خبر داد.

سردار جمال شاکرمی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام، اظهار داشت:همزمان با لیالی قدر صورت گرفت؛ همزمان با لیالی قدر  توزیع 10هزار پُرس غذای گرم و 3هزار بسته معیشتی توسط سپاه امیرالمومنین(ع) در بین مددجویان کمیته امداد انجام می‌شود.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان گفت:در راستای رزمایش کمک مومنانه و در لیالی قدر و به منظور تکریم خانواده‌های عزیز تحت پوشش کمیته امداد ، امروز تعداد 10هزار پُرس غذای گرم و 1000بسته معیشتی به ارزش 33میلیارد ریال با حفظ کرامت به آنان تحویل می‌شود

وی افزود: در شرایط امروز همکاری و همراهی همه نهادها و سازمان‌های کشور باید با محوریت فرامین رهبری متوجه مبارزه موثر با ویروس کرونا و تبعات اقتصادی و اجتماعی ناشی از آن باشد.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام خاطرنشان کرد: نقش آفرینی سپاه در عرصه خدمت به محرومان بر اساس شرایط کنونی، بر اقشاری که به خاطر تبعات اقتصادی کرونا نیازمند شده اند متمرکز است و رسالت اصلی در زمینه حمایت از نیازمندان بر عهده نهادهایی همچون کمیته امداد خواهد بود.

انتهای پیام/861/ش

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار