کد خبر: ۱۱۲۹۹۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۸
اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛
شنیده‌ها حاکی از آن است که احتمالا فردا لیست قیمت‌های جدید خودرو طبق فرمول‌ ارائه شده در آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار به خودروسازان ابلاغ خواهد شد.

اقتصادآنلاین - فاطمه اکبرخانی؛ طبق آخرین جلسه ستاد تنظیم بازار که با موضوع تعیین تکلیف قیمت خودرو در روز دوشنبه ۲۲ اردیبهشت ماه برگزار شد، قرار شد قیمت‌های جدید خودرو روز بعد طبق فرمول مورد توافق شورای رقابت و سازمان حمایت اعلام شود که این موضوع نیز همچون تصمیمات قبلی با تعلل همراه شد.

بر این اساس به رغم اینکه رییس شورای رقابت در این جلسه بیان کرد که قیمت خودرو‌های روز بعد یعنی سه شنبه ۲۳اردیبهشت ماه اعلام می‌شود، اما تا کنون با گذشت چهار روز از این خبر همچنان قیمت‌های جدید خودرو اعلام نشده است.

در خلال این جلسه، رضا شیوا رییس شورای ملی رقابت اعلام کرد که محصولات گروه صنعتی ایران خودرو حدود ۱۰درصد و سایپا ۲۳درصد افزایش قیمت خواهد داشت؛ به گفته این مقام مسئول قیمت‌های جدید خودرو روز بعد طبق این فرمول به صورت رسمی منتشر خواهد شد که حالا با گذشت چهار روز، وعده رییس شورا هنوز محقق نشده و بازار همچنان در انتظار قیمت‌های جدید است.

حالا شنیده‌ها حاکی از آن است که فردا لیست قیمت‌های جدید خودرو که هفته گذشته تنظیم شده به خودروسازان ابلاغ خواهد شد و معاملات خودرو که طی این مدت در انتظار قیمت‌های جدید متوقف شده بود از سرگرفته‌ خواهد شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار