کد خبر: ۱۱۳۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
رئیس آموزش و پرورش چاروسا گفت: اولویت آموزش و پرورش تحصیل و سلامت دانش آموزان می باشد.

به گزارش خبرگزاری فارس از چاروسا، پس از تعطیلی مدارس بر اثر بیماری کرونا برنامه از هفته گذشته جهت بازگشایی مدارس انجام گرفت که قرار شد تا دانش آموزان به صورت اختیاری در مدارس شرکت کنند، در همین خصوص نشست شورای آموزش و پرورش چاروسا برگزار شد.

علی محمودی بخشدار چاروسا تصریح کرد: تلاش های زیادی از سوی مسئوولان و همکاری مردم صورت گرفت تا امروز شاهد باشیم منطقه سفید از بیماری کرونا داریم و این نشان از عزم تمامی مردم و مسئوولان در زمینه بیماری کرونا دارد.

وی با بیان اینکه سلامت مردم و دانش آموزان اولویت قرار می گیرد افزود: باکمک دهیاران و شهرداری تمامی مردم سطح شهر و روستاها ضدعفونی خواهد شد و این نیازمند حمایت تمامی دهیاران و شهرداری قلعه رئیسی دارد.

محمد شکوهی رئیس آموزش و پرورش چاروسا یادآور شد: تمام تلاش آموزش و پرورش سلامت دانش آموزان می باشد و اولویت ما هم سلامت تمامی دانش آموزان می باشد که امیدواریم همه در این زمینه تلاش و همکاری کنند.

رئیس آموزش و پرورش چاروسا عنوان کرد: از روز اول اعلام بیماری کرونا که مدارس تعطیل شدند تلاشمان بر این بود که اگر مدارس تعطیل شدند اما تحصیل تعطیل نباشد و تحصیل تعطیل هم نماند و با اجرا برنامه شاد و در بسیاری نقاط سطح بخش با حضور معلمان به صورت فردی به دانش آموزان تحصیل را ادامه دادند، همانند روستای دلی مهتاب که دوردست است معلمان حضور و به صورت فردی تحصیل را ادامه دادند.

وی تاکید کرد: در هفته معلم هم از معلمانی که به صورت خودجوش فعالیت داشتند و تحصیل را در مدارس ادامه دادند تجلیل شد و اطمینان دادیم که نگذاریم هیچ دانش آموزی از تحصیل بماند وطبق مصوب کمیته مقابله با کرونا مدارس از روز شنبه فعالیت خود را آغاز خواهند کرد و طبق این مصوب حضور دانش آموزان در چاروسا اختیاری اما حضور معلمان اجباری می باشد.

شکوهی از شهرداری و دهیاران خواست تا نسبت به ضدعفونی مدارس اقدام کنند و بیان کرد:برای بازگشایی مدارس تمامی مدارس ضدعفونی خواهد شد و امیدواریم ادامه داشته باشد و ضمن تقدیر از شهرداری و شورای شهر و دهیاران نسبت به ضدعفونی مدارس اقدام شود و در این طرح باید تمامی معلمان با ماسک وارد مدارس شوند.

روان رئیس مرکز بهداشت و درمان چاروسا هم در این نشست از آمادگی مرکز بهداشتی با بازگشایی مدارس خبر داد و تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد تا ماسک و مواد ضدعفونی در اختیار مدارس قرار دهیم و این آمادگی داریم تا در مرکز تست کرونا دهیم و با افرادی که نسبت به این بیماری حاشیه سازی می کنند برخورد جدی می شود و تاکنون هیچ گونه مورد مثبتی نداشتیم.

شیروان کریمی مفرد رئیس شورای شهر قلعه رئیسی هم در این نشست از آمادگی جهت ضدعفونی مدارس خبر داد و از خواستار مردود شدن تمامی دانش آموزان ضعیف شد تا در آینده مشکلی جهت ادامه تحصیل نداشته باشند.

فیض الله آبرود شهردار قلعه رئیسی هم با بیان اینکه بازگشایی مدارس خطرات بسیاری دارد ادامه داد: تمامی مدارس سطح شهر را هر دو روز یکبار ضدعفونی خواهیم کرد.

انتهای پیام/82021

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار