کد خبر: ۱۱۳۲۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۳
روابط عمومي ها عنصري مهم و راهبردي در ارتقاء و پيشرفت سازمان هايشان هستند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي صندوق تامين خسارتهاي بدني کشور؛ در پيام علي جباري آمده است:
بسم الله الرحمن الرحيم
بي شک ارتباطات ، اساسي ترين اصل مورد نياز بشر و پايه تشکيل جوامع بشري است و بعنوان يکي از بنيادي ترين دانش ها و مهمترين عوامل تعالي و پيشرفت جوامع انساني است. بايد اهميت و ضرورت شکل گيري روابط عمومي ها در زنجيره هاي در هم پيچيده روابط ميان گروهها، جوامع ، ملت ها و کشورها مشخص گردد. بي توجهي به روابط عمومي به منزله از دست دادن بخش مهمي از ارتباطات با دنياي بيروني است.
روابط عمومي ها بايد گستره حوزه فعاليت ها و مسئوليت هاي خود را در دنياي مجازي کنوني باز تعريف کنند و افق ديد شان را از «اکنون نگري» به «آينده نگري» توسعه دهند در غير اينصورت کارآمدي و کارآئي خود را از دست خواهند داد. دوران روابط عمومي هاي محصور و محبوس در يک اتاق که با روش هاي سنتي به فعاليت مي پرداختند به پايان رسيده است، اکنون در اتاق شيشه اي بايد با استفاده از علوم جديد اقدامات منطقي را برنامه ريزي کرد.
امروزه روابط عمومي وظيفه مشاوره و مديريت ارتباطات درون و برون سازماني و انعکاس تمامي فعاليتها را عهده دار بوده و به عنوان عنصري مهم در ارتقاء و پيشرفت هر سازماني جايگاه ويژه و راهبردي دارد.
اينجانب ضمن گراميداشت و تبريک اين روز به تمامي فعالان عرصه ارتباطات و روابط عمومي در کشور بخصوص کارکنان اين مديريت در صندوق تامين خسارتهاي بدني، توفيقات روز افزون تمامي عزيزان را از خداوند متعال مسئلت مي نمايم.
علي جباري
مدير عامل صندوق تامين خسارتهاي بدني

 

نام:
ایمیل:
* نظر: