کد خبر: ۱۱۳۳۰۶
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۰
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد در پیامی روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی را به همکاران و تمامی تلاشگران این عرصه تبریک گفت.

روز جهانی « ارتباطات و روابط عمومی » بيانگر اهمیت و نقش روز افزون روابط عمومي ها و فرصت ارزشمندي است تا بار دیگر یادآورشویم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی یک جامعه در گرو سازوکارهایی چون توزیع عادلانه اطلاعات، روشنگری افکار عمومی، مردم مداری و احترام به حقوق انسان ها در راستای افزایش سطح مشارکت مردمی است و نمود روشنی از گفتمان انسانها برای بهینگی زندگی اجتماعی و زمینه ساز حضور حضرت حق در جامعه به مصداق "یدالله مع الجماعه" می باشد.
امروزه روابط عمومی ها با بکارگیری ابزارهای نوین و مکانیزمهای گوناگون ارتباطی، مصداق روح زندگی سازمان محسوب می شوند و دست اندرکاران این عرصه با اطلاع يابي، اطلاع رساني و انعکاس به موقع مسائل، مشکلات و نیازهای مخاطبان، ياري رسان مدیران در فرآيند مهم تصميم گيري و تصميم سازي صحیح هستند و تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی مرتبط با سازمان را گرد هم می آورند.
بی شک انتقال دیدگاه ها، سیاست ها، نیازها و خواسته ها، بین تمامی ذینفعان و کاهش فاصله میان سازمان و مخاطبان درونی و بیرونی آن در راستای ایجاد تعامل دو سویه، از مهم ترین کارکردهای روابط عمومی است که تنها در یک فراگرد صحیح و موثر ارتباطی میسّر می شود.
در دورانی که شبکه های اجتماعی و فضای مجازی، تمامی مرزها و فاصله های زمانی و مکانی را درنوردیده، اهمیت ارتباطات و روابط عمومی، جایگاه و نقش کلیدی این هنر-صنعت بیش از پیش نمایان می شود.
اینجانب ضمن گرامیداشت «روز ارتباطات و روابط عمومی » و تبریک آن به همه همکاران تلاشگر بانک به ویژه فعالان عرصه اطلاع رسانی، توفیق روزافزون همه عزیزان و دست اندرکاران این حوزه را از درگاه باريتعالي مسئلت مي نمايم.
غلامحسن تقی نتاج
مدیر عامل بانک مهر اقتصاد

نام:
ایمیل:
* نظر: