کد خبر: ۱۱۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین:
قزوین- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین گفت: جشنواره شعر طنز مجازی با عنوان # بیرون_ خبری _نیست! در قالب فیلم کوتاه در قزوین برگزار می‌شود.

محمد حسین اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین با همکاری یکی از مؤسسه‌های فرهنگی و هنری جشنواره شعر طنز مجازی را برگزار می‌کند.

وی افزود: جشنواره شعر طنز مجازی با عنوان # بیرون_ خبری _نیست! در محورهای کرونا و قرنطینه، بهار کرونایی، کرونا و دید و بازدید، فاصله گذاری اجتماعی، در خانه بمانیم برگزار می‌شود.

اسماعیلی در خصوص شرایط شرکت در جشنواره تصریح کرد: شرکت کنندگان می‌توانند اشعار خود را در قالب فیلم کوتاه (حداکثر ۵ دقیقه‌ای) به صورت افقی فیلمبرداری و با هشتک # بیرون_خبری _نیست! در یکی از شبکه‌های اجتماعی بارگذاری کرده و لینک آن را برای داوری به آدرس صفحه tanzmajazi در اینستاگرام جشنواره ارسال کنند.

وی اظهار داشت: شاعران و شرکت کنندگان در استفاده از قالب‌های شعری اعم از غزل، مثنوی، چارپاره، دوبیتی، نیمایی و سپید محدودیتی ندارند و می‌توانند در قالب‌های مختلف آثار خود را ارائه کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین یادآور شد: آثار ارائه شده پس از جمع آوری و پایش، توسط داوران مورد ارزیابی قرار گرفته و در نهایت به آثار برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

وی گفت: جوایز جشنواره برای نفرات اول تا سوم لوح تقدیر و جایزه نقدی ۳ تا ۶ میلیون ریالی است و توسط دبیرخانه جشنواره به غیر از بخش ویژه، به انتخاب هیأت داوران از بین آثار ارسالی به ۵ اثر هرکدام مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به همراه لوح تقدیر اهدا خواهد شد.

به گفته اسماعیلی مهلت ارسال آثار تا ۱۰ خرداد است و علاقمندان می‌توانند آثار خود را به دبیرخانه جشنواره واقع در قزوین، بلوار آزادگان، چهارراه غیاث آباد معاونت فرهنگی رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کنند.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار