کد خبر: ۱۱۳۶۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸
نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: باید با افراد مفسد قاطعانه برخورد کرده و قانون به‌موقع اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، فرماندهان انتظامی استان امشب با نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

آیت‌الله سیدمحمد حسینی‌شاهرودی، نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان در این دیدار با تبریک ماه مبارک رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات اظهار داشت: حمایت و جلب اعتماد مردم و جامعه بزرگ‌ترین و بهترین سند افتخار و نقطه قوت نیروی انتظامی در انجام مأموریت‌ها و تولید و تأمین امنیت در عرصه‌های مختلف است.

وی به اهمیت کار و مأموریت نیروی انتظامی اشاره و از تلاش آنان برای تأمین نظم و امنیت استان کردستان و پاسداری از امنیت، ناموس و مال مردم تشکر کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امنیت و آسایش کنونی را مرهون زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی مدافعان امنیت، نیروهای زحمت‌کش نظامی و انتظامی دانست و تصریح کرد: تلاش پلیس در برقراری نظم و تامین امنیت ارزشمند و ستودنیست و باید در تداوم این راه، همه نهادها و مردم همکاری لازم را با این مجموعه داشته باشند.

وی گفت: یکی از مسائل مهم جامعه امروزی بحث اجتماع است چراکه انسان طبعش اجتماعی‌ست و تنها نمی‌تواند زندگی کند، بنابراین برای تاثیرگذاری در اجتماع باید تلاش کنیم.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با بیان اینکه انسان ذاتا مدنی و اجتماعی‌ست و باید در جامعه زندگی کند، تصریح کرد: برای رسیدن به پیشرفت و توسعه باید ملزومات کار را از همین اجتماع آغاز کرد تا با حفظ شرایط‌های مختلف، کارها پیش برود.

وی با بیان اینکه با ظهور امام زمان(عج) تمام نا‌امنی‌های کشورهای مسلمان تمام خواهد شد، عنوان کرد: باید نیروهای انقلابی، متدین و باایمان تربیت کرده و برای پیشبرد اهداف و رسالت همه مسئولان پای کار بیایند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان بر ضرورت مشارکت عمومی برای مقابله با اعتیاد تاکید کرد و گفت: فرهنگ‌سازی درست براساس یک برنامه‌ریزی جامع و منسجم به‌منظور پیشگیری و جلوگیری از افزایش گرایش به اعتیاد ضروری به شمار رفته و این امر مهم باید به یک مطالبه عمومی تبدیل شود.

آیت‌الله حسینی‌شاهرودی با تاکید بر اینکه باید با افراد مفسد با قاطعیت برخورد شود، اظهار کرد: در حل و فصل برخی از موضوعات اجتماعی باید تصمیمات انقلابی گرفته و قانون به‌موقع اجرایی شود.

جانشین و معاون اجتماعی انتظامی استان کردستان نیز در این دیدار، ضمن ارائه گزارشی از اقدامات، عملکرد و خدمات پلیس در استان، به‌ برنامه‌های پیش‌رو در سال‌جاری اشاره کردند.

انتهای پیام/484/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر: