کد خبر: ۱۱۳۶۳۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۹
منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم گفت: سرمایه‌گذاری در بورس، سکه و ... که منجر به تولید نمی‌‌شود بلکه باید امنیت سرمایه‌گذاری ایجاد شود و این امنیت نیز مستلزم مقررات و امنیت قضایی است.

به گزارش فارس، سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم امروز یکشنبه 28 اردیبهشت در نشست هم‌اندیشی فعالان صنعت و معدن با  منتخبان این مجلس با بیان اینکه اگر برای جهش تولید باید سه الزام عملی و محقق شود و آن امنیت سرمایه‌گذار،‌ خصوصی‌سازی و تسهیلات بانکی  و به تبع آن اصلاح نظام بانکی را از جمله این سه الزام برشمرد.

وی به مقوله امنیت سرمایه‌گذاری اشاره و اظهار کرد: سرمایه‌گذاری در بورس، سکه و ... که منجر به تولید نمی‌‌شود بلکه باید امنیت سرمایه‌گذاری ایجاد شود و این امنیت نیز مستلزم مقررات و امنیت قضایی است.

منتخب مردم تبریز در مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: باید مقررات‌زدایی کنیم ما قوانین دست‌وپاگیر در این زمینه‌ها فراوان داریم که این خود نوعی خود تحریمی محسوب می‌شود و علی‌رغم مقررات‌زدایی باید تثبیت قوانین را نیز دنبال کنیم.

میرالتاج‌الدینی با بیان اینکه در تولید همه دستگاه‌ها باید ورود و مشارکت داشته باشند، بیان داشت: قوه قضاییه و تعزیرات و مجموعه‌های دیگر قضایی باید از تولید حمایت کنند.

نام:
ایمیل:
* نظر: