کد خبر: ۱۱۳۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲
میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور پیشنهاد جالبی را برای ادامه رقابت های لیگ برتر داده است

میرمعصوم سهرابی مدیرعامل باشگاه تراکتور پیشنهاد جالبی را برای ادامه رقابت های لیگ برتر داده است

برگزاری لیگ پلی استیشن برای تعیین قهرمان!

بعد از صحبت های حسن روحانی رییس جمهور مبنی بر ادامه فعالیت های ورزشی در پایان ماه مبارک رمضان، ستاد ملی مبارزه با کرونا نیز به صورت رسمی موافقت خود را با شروع مسابقات لیگ برتر فوتبال اعلام کرد و حالا مسئولان سازمان لیگ به دنبال برنامه ریزی برای شروع رقابت ها هستند.

در این شرایط اما همچنان تعدادی از باشگاه های لیگ برتری مخالف ادامه مسابقات هستند. آنها اعتقاد دارند در شرایطی ویروس کرونا همچنان در جامعه وجود دارد، برگزاری مسابقات فوتبال می تواند به شیوع این ویروس کمک کند و یک فاجعه به بار بیاورد. باشگاه تراکتور تبریز هم یکی از مخالفان جدی شروع دوباره لیگ برتر است. تراکتوری ها از مدت ها قبل اعتقاد داشتند لیگ برتر باید بدون تعیین قهرمان تعطیل شود و حالا که فدراسیون نشینان به دنبال برنامه ریزی برای شروع لیگ هستند نیز بر موضع خود پافشاری دارند.

امروز میرمعصوم سهرابی مدیرعامل تراکتور هم در این باره مصاحبه مفصلی انجام داد و مخالفتش با شروع لیگ برتر را بیان کرد. در لابه لای این مصاحبه اما یک پیشنهاد جالب از سوی مدیر تبریزی ها بیان شده است.

سهرابی گفته: «کاش مسئولان به جای مصاحبه‌های متعدد، اتهام‌زنی به باشگاه ها در زمینه ضعف مدیریت، ترس از مسابقات و .... و قراردادن بازیکنان مقابل باشگاه‌هایشان، به فکر برگزاری لیگ رایانه‌ای با حضور نماینده‌ای از هر باشگاه باشند تا بدین صورت نشاط اجتماعی تا حدودی به جامعه‌ی فوتبال بازگردد.»

از این جملات پیدا است که پیشنهاد مشخص تراکتور برگزاری ادامه لیگ برتر به صورت پلی استیشنی است. پیشنهادی عجیب که بعید است در هیچ جای دنیا مورد استفاده قرار بگیرد اما تراکتوری ها اعتقاد دارند برای اینکه نشاط اجتماعی به جامعه برگردد، ادامه رقابت های فوتبال با حضور نمایندگان باشگاه در رقابت پلی استیشنی برگزار شود.

همچنین سهرابی در بخش دیگری از این گفت و گو انجام مسابقات بدون تماشاگر در بوندسلیگا را هم زیر سوال برده و آن را فاقد روح ارزیابی کرده است.



گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: khabaronline.ir


برچسب ها: تراکتورسازی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار