کد خبر: ۱۱۴۱۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۷
رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند رسانه ملی از حمایت بیشتر از مستندسازان با رشد ۵۰ درصدی حق پخش در این دوره خبر داد.



سلیم غفوری رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند و مدیر شبکه مستند با اعلام آغاز به کار چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند گفت: این جشنواره در بخش‌های فیلم مستند، عکس مستند و مستند نگاری فعالیت خود را شروع کرده است.
غفوری افزود: چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند در بخش مستندنگاری، این جشنواره می‌کوشد تا با تشویق خبرنگاران و روزنامه‌نگاران برای افزایش قدرت نویسندگی، تحلیل و توصیف و انتخاب برترین گزارش‌های مستند در رسانه‌های نوشتاری طی دو سال گذشته گامی‌در جهت گسترش این رویکرد در جامعه بردارد.
وی تصریح کرد: بخش عکس مستند هم با هدف شناسایی و حمایت از عکاسان مستعد و فعال در حوزه عکاسی مستند، کمک به رشد کیفیِ تولید و دیده شدن عکس مستند و حمایت و تقویت جریان تولید عکس مستند برگزار می‌شود.
مدیر شبکه مستند همچنین با اعلام رشد ۵۰ درصدی حق پخش آثار راه یافته به چهارمین جشنواره مستند ادامه داد: امسال به مبالغ نقدی جوایز چهارمین جشنواره مستند افزوده شده تا مستند سازان با انگیزه بیشتری در این رویداد ملی شرکت کنند.
رئیس چهارمین جشنواره تلویزیونی مستند تأکید کرد: از ویژگی‌های دیگر این دوره اضافه شدن جوایز تخصصی مانند تدوین، تصویر و پژوهش و صدا به جشنواره است تا دیگر زحمت کشان عرصه مستند هم از این رویداد بی‌نصیب نباشند.
سلیم غفوری خاطرنشان کرد: در بخش مستند نگاری هم امسال افزایش رقم جایزه را شاهد خواهیم بود تا نویسندگان و خبرنگاران دغدغه‌مند عرصه رسانه با انگیزه‌ای مضاعف در این دوره جشنواره مشارکت داشته باشند.



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار