کد خبر: ۱۱۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۹
رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی خبر داد:
ایسنا/خراسان رضوی رییس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با تأکید بر اینکه خراسان رضوی مهد رسانه و دومین قطب رسانه‌ای کشور است، از پیگیری راه‌اندازی رشته دکتری علوم ارتباطات در این دانشگاه خبر داد.

دکتر مسعود طاهری لاری در جلسه‌ای که با حضور دو تن از اعضاء شورای هماهنگی روابط عمومی استان به نمایندگی از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی به مناسبت روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات، صورت گرفته بود، بر ضرورت راه‌اندازی رشته دکتری علوم ارتباطات در این دانشگاه تاکید کرد.

وی افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر علاقه‌مندان و فعالان حوزه ارتباطات، روابط عمومی و رسانه، دانشگاه آزاد اسلامی مشهد در حال پیگیری و انجام مراحل قانونی راه اندازی رشته دکتری علوم ارتباطات در این دانشگاه است که با موافقت سازمان مرکزی دانشگاه و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری امیدواریم ورود دانشجویان دکتری علوم ارتباطات در این دانشگاه محقق شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، دکتر طاهری اظهار کرد: استفاده از این ظرفیت روابط عمومی و ارتباطات برای سازمان مهم است و باید جایگاه آن بیش از پیش تقویت شود. باید اهمیت وجایگاه روابط عمومی در سازمان مورد توجه خاص قرار گیرد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار