کد خبر: ۱۱۴۵۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۱
با اجرای طرح ساماندهی اجرا شد؛
رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی با اشاره به طرح ساماندهی مدرسین دانشگاه گفت: با اجرای این طرح از بین بیش از ۹۰ هزار مدرس علمی کاربردی، کمتر از ۳۰ هزار نفر امکان همکاری با دانشگاه را یافتند.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از دانشگاه جامع علمی کاربردی، محمد حسین امید از توسعه کیفی دوره های جدید این دانشگاه خبر داد و افزود: ما دیگر تحت هیچ شرایطی دنبال توسعه کمی نیستیم و توسعه کیفی اولویت اصلی این دانشگاه است.

وی گفت: در سال ۹۵، بیش از ۹۰ هزار مدرس علمی کاربردی داشتیم که کد مدرسی دریافت کرده بودند، برخی از این مدرسین شرایط لازم را نداشتند، خود را به روز نکرده بودند، مشکل مدرک داشتند و هیچ گونه ارزشیابی از آنان صورت نگرفته بود، در این راستا طرح ساماندهی مدرسین دانشگاه در دستور کار قرار گرفت که در نهایت با اجرای این طرح، از بین بیش از ۹۰ هزار مدرس علمی کاربردی، کمتر از ۳۰ هزار نفر امکان ادامه همکاری با ما را پیدا کردند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی عنوان کرد: انتظار ما از این مدرسین نمونه، بیشتر و سخت‌تر از سال‌های گذشته است و حفظ این موقعیت مستلزم این بوده که مدرسین یاد شده دانش خود را به روز نگه دارند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی تاکید کرد: برای آموزش مدرسان در نحوه تحلیل محتوا، تولید درس و… باید کارگاه برگزار شود تا مدرسین بتوانند از فضای مجازی برای تدریس خود استفاده کنند. به احتمال خیلی زیاد در نیم سال اول و دوم سال تحصیلی جدید با مشکل مواجه خواهیم بود، ممکن است بخشی از سال را دولت به دلیل شیوع این بیماری در اوایل پاییز محدود کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی یادآور شد: جایگاه این دانشگاه نسبت چند سال گذشته ارتقا پیدا کرده است، این امر نشان می‌دهد که دانشگاه به لحاظ کیفی موفق بوده و تداوم این رشد و ارتقا با کمک مدرسین باید صورت گیرد. به دنبال این هستیم که برای دروس مختلف تدوین محتوا کنیم، در این راستا مدرسین دانشگاه که می‌توانند برای درس‌های مختلف تولید محتوا داشته باشند و با پشتیبانی واحدهای استانی در زمینه تدوین سرفصل‌های درسی همکاری لازم را داشته باشند.

نام:
ایمیل:
* نظر: