کد خبر: ۱۱۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
ایسنا/قم رییس هیئت پزشکی ورزشی استان قم گفت: اقدام به بازگشایی و پذیرش مراجعان قبل از انجام اقدامات فوق به منزله اقدامی خلاف مقررات ستاد استانی کرونا تلقی گردیده و بازرسان این هیئت نسبت به گزارش و اعمال مقررات با نظر اداره کل محترم ورزش و جوانان استان قم اقدام خواهند نمود.

محمد گلفشان در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: با عنایت به مصوبات کمیته کرونای اداره کل ورزش و جوانان استان قم و تکالیف ذاتی و محوله هیئت پزشکی ورزشی استان قم، ضروری است کلیه مدیران مجموعه ها و باشگاه هایی که اداره کل ورزش و جوانان بازگشایی آنها را در لیست ارسالی به این هیئت مجاز اعلام نموده است، جهت تشریفات اداری به هیئت پزشکی ورزشی مراجعه نمایند.

وی افزود: مدیران مجموعه ها برای تکمیل فرم تعهد نامه و دریافت سایر فرم های مصوب ابلاغی از سوی فدراسیون پزشکی ورزشی جمهوری اسلامی ایران حداکثر طی مدت ١٠ روز کاری از روز یکم خرداد ماه به هیئت پزشکی ورزشی مراجعه کنند.

گلفشان ادامه داد: بدیهی است اقدام به بازگشایی و پذیرش مراجعان قبل از انجام اقدامات فوق به منزله اقدامی خلاف مقررات ستاد استانی کرونا تلقی گردیده و بازرسان این هیئت نسبت به گزارش و اعمال مقررات با نظر اداره کل محترم ورزش و جوانان استان قم اقدام خواهند نمود.

وی افزود: ساعات مراجعه به هیئت پزشکی ورزشی استان قم از ساعت ٩ الی ١٢ است.

رییس هیئت پزشکی ورزشی استان قم در پایان تصریح کرد: لازم به تاکسد است که حضور شخص مدیر مجموعه یا باشگاه به همراه مهر و مجوز باشگاه در هیئت پزشکی ورزشی جهت امور فوق الزامی است و این هیئت افراد حقیقی دیگر را در این خصوص نمی پذیرد.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر: