کد خبر: ۱۱۴۵۱۷
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: آموزش و آگاهی بخشی به اقشار مختلف جامعه از جمله جوانان و نوجوانان بسیار حائز اهمیت بوده و این امر توسط نیروی انتظامی استان البرز به جد در دستور کار قرار دارد و تاکنون نیز اقدامات بسیار خوبی انجام شده است.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی در بازدید از نمایشگاه پلیس مبارزه با مواد مخدر البرز که روز پنجشنبه صورت گرفت، با بیان اینکه این بازدید به اتفاق فرمانده نیروی انتظامی استان و رییس کل دادگستری البرز صورت گرفت، افزود: اخیرا به همت نیروی انتظامی استان محموله ای عظیم از مواد مخدر کشف و ضبط شده است.

وی ادامه داد: این محموله بیش از ۴۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر بود که طی عملیاتی گسترده و پیچیده ای شناسایی و کشف شد.

شهبازی با بیان اینکه در حوزه کشفیات مواد مخدر و پیشگیری از جرائم، نیروی انتظامی البرز عملکرد قابل قبولی دارد، گفت: آثار سو اعتیاد و مواد مخدر بر جامعه بویژه جوانان، بر هیچکس پیچیده نیست.

وی افزود: عملکرد اجتماعی نیروی انتظامی در راستای مقابله با مواد مخدر از اهمیت بالایی برخوردار است و با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته در قالب بازدید اقشار مختلف جامعه از جمله دانش آموزان، جوانان و... نسبت به آموزش و آگاهی بخشی اقدام می شود.

46

نام:
ایمیل:
* نظر: