کد خبر: ۱۱۴۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۳
نماینده عالی دولت در استان البرز با بیان اینکه قدردانی؛ یک سنت و اخلاق حسنه است که در ضمیر مردم ایران اسلامی نهادینه شده، از تلاش های نمایندگان مردم البرز در مجلس دهم شورای اسلامی تشکر کرد و برای نمایندگان جدید، توفیق و سربلندی را در مسیر تحقق رضایتمندی مردم آرزو کرد.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز، شهبازی طی مراسمی با حضور نمایندگان از تلاش های آنها برای حضور فعال در قوه مقننه کشور ، قدردانی کرد.
در متن این تقدیرنامه از سوی شهبازی آمده است:
نماینده محترم مردم شریف البرز در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی، خدمت مفهومی است متشکل از اخلاص، فداکاری، ایثار و تحمل رنج و سختی، این حقیقت وقتی در نظام مقدس جلوه گر شود، ارزش و به دنبال آن اجرای مضاعف خواهد داشت، برای جنابعالی با آن کارنامه پربار و سوابق درخشان و تجارب ارزشمند خدمت بی منت در نظامی که مبنای آن را توحید و منتهای آن را مکارم اخلاق تشکیل می دهد، پایانی ندارد. جهاد خالصانه و خدمت صادقانه جنابعالی بعنوان نماینده خدوم و فعال مردم شرافتمند استان البرز و تلاش های ستودنی شما در تحکیم و تقویت بنیان ها، بنیادها و سازمان های این استان نوپا اما دیرینه و کهن بی شک در تاریخ پرافتخار البرز سرافراز ثبت شده و مورد تحسین فرزندان این آب و خاک قرار خواهد گرفت.
اینجانب بعنوان استاندار و همچنین بعنوان خادم این مردم عزتمند از تلاش های بی وقفه و همچنین از همکاری های دلسوزانه و همه جانبه شما در عرصه های مختلف تقدیر کرده با افتخار اعلام می دارم اگر پیشرفت و رشد و موفقیتی حاصل گردید، نتیجه این همکاری ها و همدلی ها بوده است. براین اساس برایتان سعادت و سلامت آرزو کرده، یقین دارم خدمات ارزشمند شما در سنگرهای دیگر این نظام پایدار راهگشا و موثر خواهد بود و یقین داشته باشید که خداوند بزرگ جزای این همه فداکاری و ایثار را در حقتان روا خواهد داشت چراکه حضرتش فرمود: ان الله لا یضیع آجر المحسنین

46

نام:
ایمیل:
* نظر: