کد خبر: ۱۱۴۵۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: با جوشش اندیشه و روایت مستمر جنایات رژیم صهیونیستی در حق ملت مظلوم فلسطین، اکنون دیگر ملت‌های جهان نیز پی به ذات پلید و تفکر منحط این رژیم برده‌اند.

سردار اباذر سالاری ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: روز قدس فرصتی برای مسلمانان سراسر جهان است که به ظلم بزرگی که استکبار در حق ملت مسلمان فلسطین روا داشته شده است، بنگرند و بیاندیشند و علل و عوامل آن را در درون خویش و در خوی درندگی دشمنان اسلام بیابند.

وی با بیان این که به فرموده امام راحل (ره)، فلسطین پاره تن اسلام است، خاطرنشان کرد: راهی که امام خمینی در نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس بنا نهاد، اکنون محوری از مقاومت هوشمندانه ملت‌های مسلمان جهان را بوجود آورده است که نابودی رژیم صهیونیستی را در آینده‌ای نزدیک به دنبال خواهد داشت.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان ادامه داد: با جوشش اندیشه و روایت مستمر جنایات رژیم صهیونیستی در حق ملت مظلوم فلسطین، اکنون دیگر ملت‌های جهان نیز پی به ذات پلید و تفکر منحط این رژیم برده‌اند و راه مبارزه‌ای که امام راحل به همت بلند مجاهدان فلسطینی بنا نهاد و در جهان نیز فراگیر شده است، ادامه‌ خواهد یافت.

سردار سالاری با تصریح بر این که روزگاری صهیونیست‌ها با مظلوم نمایی از وقایع دوران جنگ‌های جهانی خودشان را پیش چشم ملت ملت‌های جهان، مظلوم و ذی حق جلوه می دادند، در حالی که در همان روزها کشتار وسیعی از فلسطینی ها راه انداخته بودند و سرزمین های فراوانی از آنها را اشغال کرده بودند، گفت: آنها به کمک جریان‌های رسانه‌ای وابسته به خود سرپوشی بر همه این ظلم‌ها و جنایت‌ها گذاشته بودند.

وی بخش بزرگی از ماهیت پوشالی رژیم صهیونیستی را متأثر از جوسازی‌های رسانه‌ای و القائات آنان دانست و بیان داشت: آنها مدعی بودند که ارتشی شکست ناپذیر دارند اما تجربه جنگ 33 روزه لبنان، دو جنگ 22 روزه و 8 روزه غزه ماهیت قدرت پوشالی آنان را به همگان ثابت کرد و شکست‌های سخت و مفتضحانه بیشتری نیز در انتظار این رژیم است.

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان اضافه کرد: در حوزه نظامی نیز بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از دوران هشت ساله جنگ تحمیلی که انقلاب اسلامی در راستای رسالت‌های خود و سپاه قدس را بنیان نهاد و به تقویت جبهه مقاومت علیه سرسخت‌ترین دشمنان بشریت و دشمنان اسلام پرداخت و گروه‌های مقاومت هر روز بیش از دیروز عرصه را بر رژیم منحوس صهیونیستی تنگ کرده‌اند.

 سردارسالاری‌تاکید کرد: امسال اگر چه شرایط این بیماری باعث شد که تجمع علیه جنایت‌های ضد بشری اسرائیل نداشته باشیم اما تحرک رسانه‌ای آزادگان جهان در فضای مجازی نوید غلبه بر رسانه های مزدور صهیونیستی را می‌دهد.

وی عنوان داش: یک اتفاق بزرگ دیگر هم امسال رقم می‌خورد با آن سخنرانی ولی امر مسلمین جهان در روز جهانی قدس است که پیام انقلاب اسلامی  را به گوش همگان خواهد رساند و جمعه دوم خرداد روز قدس ساعت ۱۲ سخنرانی فرمانده کل قوا امام خامنه‌ای را به گوش جان می‌سپاریم.

انتهای پیام/3264

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار