کد خبر: ۱۱۴۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۳
مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 15 نفر به جشنواره رسانه و کرونا آثار ارسال کرده‌اند، گفت: آثار ارسالی از این 15 نفر شامل 50 عدد است.

یوسف ناصری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا، فراخوان جشنواره رسانه و کرونا با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و نیز خانه مطبوعات منتشر کرد.

وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این جشنواره ارتقای تولیدات در بحث کرونا بود، بیان کرد: آثاری که از ابتدای اسفند ۹۸ تا ابتدای اردیبهشت سال ۹۹ در یکی از نشریات محلی، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری استان زنجان منتشر شده باشد، در جشنواره شرکت داده می‌شود.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان با بیان اینکه تاکنون 15 نفر به جشنواره رسانه و کرونا آثار ارسال کرده‌اند، اضافه کرد: آثار ارسالی از این 15 نفر شامل 50 اثر است.

ناصری با اشاره به اینکه آثار رسیده بیشتر مربوط به خبرگزاری‌هاست تا رسانه‌های مکتوب، افزود: چهار مورد از آثار مربوط در بخش تیتر، 15 مورد در بخش گزارش، 6 مورد در بخش مصاحبه و 15 مورد در بخش عکس و 10 مورد در بخش یادداشت به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

وی با اشاره به اینکه کار جمع‌بندی آثار در حال انجام است، تصریح کرد: به زودی کار داوری آثار توسط داوران بومی انجام و نفرات برتر مشخص خواهد شد.

مدیر خانه مطبوعات استان زنجان همچنین از پیگیری خانه مطبوعات زنجان برای برگزاری ششمین جشنواره مطبوعات خبر داد و گفت: در 5 دوره گذشته شاهد فعالیت خوب استان و مشارکت قابل توجه اصحاب رسانه در این بخش بودیم از همین رو با جلسه‌ای که با مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان برگزار شد، موافقت گرفته شده و به زودی فراخوان آن منتشر خواهد شد.

وی تصریح کرد: نظر داوران درباره جشنواره پنچم مساعد بود و در بخش تیتر تحسین آنها را برانگیخت.

انتهای پیام/73005/ق

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار