کد خبر: ۱۱۴۵۸۵
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
فرماندار سمیرم:
سمیرم -فرماندار سمیرم گفت:روز جهانی قدس، روز حیات اسلام و نماد ایستادگی، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

محمدرضا عسگریان در گفت و گو با خبرنگار مهر ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اظهار داشت: روز جهانی قدس، روز حیات اسلام و نماد ایستادگی، مقاومت و یکپارچگی جهان اسلام در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف است.

وی ادامه داد: آزادی‌خواهان جهان، همه ساله با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس که یادگار بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی است، به فریاد دادخواهی ملت مظلوم فلسطین پاسخ داده و جنایت‌های رژیم جعلی و اشغالگر صهیونیستی را محکوم می‌کنند.

فرماندار سمیرم تاکید کرد: امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا و لزوم رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای حفظ سلامت مردم، توفیق برگزاری راهپیمایی روز قدس وجود ندارد؛ اما این امر مانع از آن نخواهد شد که ندای ظلم‌ستیزی و آزادی‌خواهی ملت ایران و سایر ملت‌های آزاده در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف به گوش جهانیان برسد.

عسگریان ضمن محکومیت جنایت‌های رژیم سفاک و صهیونیستی اسرائیل علیه ملت مظلوم فلسطین، همراه با مردم مؤمن و روزه‌دار شهرستان سمیرم با آرمان‌های امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای و شهدای جبهه مقاومت تجدید میثاق کرده و مردم شریف شهرستان سمیرم نیز همگام با ملت ایران همگی روز جمعه دوم خرداد ماه رأس ساعت ۱۲ به بیانات رهبر معظم انقلاب گوش فرا می‌دهند تا بار دیگر فرمایشات ایشان را سرلوحه کارهایمان قرار دهیم.
 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار