کد خبر: ۱۱۴۵۸۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۴
تردید کارشناس بلژیکی به توانایی‌های بیرو
پیتر فاندنبمپت، کارشناس سایت ورزشی فوتبال بلژیک نسبت به توانایی‌های علیرضا بیرانوند تردید دارد.
به گزارش خبرورزشی، دروازه‌بان شماره یک تیم ملی کشورمان قرار است فصل آینده برای باشگاه بلژیکی رویال آنتورپ به میدان برود، اما فاندنبمپت معتقد است باید منتظر عملکرد بیرانوند ماند و از توانایی‌های او مطمئن نیست. او در این باره گفت: «جدایی سینان بولات، دروازه‌بان ترک شماره یک باشگاه آنتورپ، ضرر بزرگی به این باشگاه است. او یکی از ستون‌های تیم در سه سال اخیر بود و با بازیکنان و هواداران ارتباط خوبی داشت. مسئولان این باشگاه حالا به جای او علیرضا بیرانوند که یک گلر ایرانی است را آورده‌اند. باید منتظر تماشای عملکرد او بمانیم و ببینیم آیا می‌تواند به سطح گلر قبلی باشگاه برسد یا نه؟ در حال حاضر سطح توانایی‌های او برای من مشخص نیست.»
رویال آنتورپ در حالی فصل را به پایان رساند که با مربی خود خداحافظی کرد و در حال حاضر به دنبال مربی دیگری می‌گردد. ضمن اینکه با پیوستن بیرانوند به این باشگاه، سینان بولات، دروازه‌بان سابق این تیم از آنتورپ جدا خواهد شد. بولات در دوران حضور در آنتورپ در ۱۱۷ بازی برای این تیم به میدان رفت و توانست در ۳۵ بازی دروازه خود را بسته نگه دارد.
به کارشناس بلژیکی پیشنهاد می‌کنیم تنها ضربه مهار پنالتی رونالدو توسط بیرانوند یا پرتاب‌های دست این دروازه‌بان را ببیند تا به توانایی‌های او پی ببرد، فاندنبمپت کافی است مدتی صبر کند تا متوجه شود بیرانوند حتی از دروازه‌بان قبلی آنتورپ نیز بسیار بهتر است.
این در حالی است که سایت فوتبال کرانت هم مدعی شده در حال حاضر پست دروازه آنتورپ خالی است و باید فکری به حال آن کرد. این سایت نوشته است: «اگر چه در زمستان از بیرانوند به عنوان جانشین بولات نام برده می‌شد، اما چون قراردادی امضا نشده، آنتورپ نمی‌تواند نسبت به جذب این دروازه‌بان مطمئن باشد.»
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار