کد خبر: ۱۱۴۶۱۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم گفت: یک نماینده باید در تصمیم‌گیری مسائل کلان مجلس و نظارت بر قوانین و عملکرد مسؤولان کشور تمرکز کند من خودم به هیچ عنوان به دنبال برکناری یا انتصاب مسؤولان ادارات بابلسر و فریدونکنار نیستم.

به گزارش خبرگزاری فارس مازندران، علی اصغر باقرزاده منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم در جمع خبرنگاران، در پاسخ به این سؤال که چه جریان‌هایی از وی حمایت کردند، بیان کرد: نیروهای جبهه انقلاب از من در انتخابات حمایت کردند و بنده پایبند راه انقلاب هستم.

وی افزود: من وام‌دار هیچ مسؤول و شخصی نیستم و به جریانی اجازه سهم خواهی نخواهم داد، نماینده باید از همه اقشار و گروه‌های جامع حمایت کند اما نباید وقت خود را در مسائل جزئی جامعه به بطالت بگذراند.

باقرزاده تصریح کرد: یک نماینده باید در تصمیم‌گیری مسائل کلان مجلس و نظارت بر قوانین و عملکرد مسؤولان کشور تمرکز کند من خودم به هیچ عنوان به دنبال برکناری یا انتصاب مسؤولان ادارات بابلسر و فریدونکنار نیستم.

این منتخب مردم بابلسر و فریدونکنار با تأکید بر نقش مهم خبرنگاران و اصحاب رسانه در رفع مشکلات جامعه عنوان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه رابط با ارزش میان مردم و مسؤولان هستند که در جریان‌سازی رفع مشکلات نقش مهمی دارند. از خبرنگاران می‌خواهم فساد و بی‌عدالتی‌ها را گزارش دهند تا پیگیر شویم.


وی با اشاره به منطقه آزاد، گفت: نمایندگان قبلی در حد توان خود پیگیر این مسئله بودند، منطقه آزاد در مجلس تصویب شد اما شورای نگهبان موافقت نکرد و به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت.

باقرزاده در پایان گفت: با قانون فعلی و اطلاعاتی که بنده دارم و تحقیقاتی که کردم منطقه آزاد به جایی نرسیده و در فریدونکنار و حتی بندر هیچ اتفاقی نخواهد افتاد.


انتهای پیام/۸۶۰۴۸/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار