کد خبر: ۱۱۴۶۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
شیرخشک و چشمان تر تولیدکننده، شرایط و نحوه برگزاری نماز عید فطر در استان اصفهان، ورود گردشگران به دهکده و سد زاینده‌رود ممنوع شد، رفع حباب بازار مسکن با وضع مالیات بر خانه‌های خالی، آرمان فلسطین؛ استراتژی، سیاست محوری و وظیفه دینی جمهوری اسلامی؛ تیتر پربازدیدترین اخبار خبرگزاری فارس اصفهان در روز گذشته بوده است.

پربیننده‌ترین اخبار خبرگزاری فارس استان اصفهان در روز گذشته (پنج‌شنبه یکم خرداد ماه) را اینجا مشاهده می‌کنید:

شیرخشک و چشمان تر تولیدکننده/ قاچاق معکوس نتیجه یک ممنوعیت بی‌دلیل

تابستان سال 97 و پس از اوج‌گیری قیمت دلار وزارت صمت دستور توقف صادرات شیر خشک را صادر کرد، دستوری که هنوز هم پابرجاست و داد تولیدکنندگان و دامداران را بلند کرده است.

شرایط و نحوه برگزاری نماز عید فطر در استان اصفهان

مسؤول شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اصفهان گفت: در هر مسجدی که مردم بخواهند نماز عید فطر را می‌توانند اقامه کنند اما وضو در منازل گرفته شود، با ماسک حاضر شوند، مهر و سجاده را با خود بیاورند، مجموعه نماز عید به صورت کوتاه برگزار شود و همچنین فاصله لازم هم بین افراد رعایت شود.

ورود گردشگران به دهکده و سد زاینده‌رود ممنوع شد

فرماندار چادگان گفت: به‌ منظور کنترل شیوع کرونا، منع تردد برای گردشگران تا پایان تعطیلات عید فطر در چند نقطه شهرستان از امروز اجرا خواهد شد.

رفع حباب بازار مسکن با وضع مالیات بر خانه‌های خالی/ معامله واحدهای طرح ملی ممنوع است

معاون مسکن و باز آفرینی شهری اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: باید به‌ گونه‌ای برنامه‌ریزی می‌کردیم که دست دلال‌ها را از طرح ملی مسکن کوتاه کنیم، بنابراین هرگونه نقل و انتقال واحد ممنوع شد.

آرمان فلسطین؛ استراتژی، سیاست محوری و وظیفه دینی جمهوری اسلامی

پژوهشگر مسائل فرهنگی گفت: دفاع از آرمان فلسطین، یک استراتژی، سیاست محوری و وظیفه دینی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که علاوه بر انجام‌وظیفهٔ انسانی، امنیت مرزها و کشور را به ارمغان دارد.

برای مطالعه هر خبر روی عنوان آن کلیک کنید

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار