کد خبر: ۱۱۴۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۵
فرمانده سپاه همدان:
ایسنا/همدان فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: امروز دیگر فلسطینی‌ها با دست خالی و سنگ با اسرائیل مبارزه نمی‌کنند بلکه موشک‌های جبهه فلسطین تبدیل به کابوس علیه آن‌ها شده و این رژیم منحوس برای دفاع از خودشان مجبور شدند دیوارهای بتنی در نوار غزه بکشند که این یعنی مرگ اسرائیل.

سردار مظاهر مجیدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه روز قدس موجب وحدت جهان اسلام شده است، اظهار کرد: نامگذاری جمعه پایانی ماه مبارک رمضان یکی از ابتکارات بنیانگذار انقلاب، حضرت امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی است، ایشان متعقد بود در راستای از بین رفتن رژیم اشغالگر اسرائیل، روزی در تقویم کشورهای مسلمان و آزادی‌خواه جهان به منظور حمایت از مردم فلسطین به عنوان روز قدس نامگذاری شود که این امر موجب وحدت جهان اسلام نیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه اگر کسی به مسلمانان فریاد بزند که به داد من برسید، اسلام تکلیف می‌کند که از او دفاع کنیم حال آنکه یک کشور فریاد مظلومیت خود را بلند کرده است، ادامه داد: بعد از نامگذاری روز قدس، تمام کشورهای اسلامی جهان حول محور این روز در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین گرد هم آمدند و اعتراض خود را نسبت به اقدامات رژیم اشغالگر اسرائیل اعلام کردند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اظهار کرد: این ایده و راهبرد منحصربفرد امام خمینی(ره) که برای پشتیبانی از مردم فلسطین اعلام شد، روز به روز تقویت شده اما امسال شاید نتوانیم به علت شیوع کرونا در خیابان‌ها بیاییم و راهپیمایی نخواهیم داشت اما همچنان جهان اسلام انزجار خود را نسبت به اسرائیل نشان می‌دهد.

مجیدی بیان کرد: زمانی اسرائیل با قدرت تمام به مردم فلسطین حمله می‌کرد و بسیاری از جوانان و مردم شریف این کشور را به شهادت رساند اما پس از گذشت جنگ‌های سال 2009، 2012، 2014 و 2019 فلسطینی توانستند شرایط جنگ را با مقاومت به نفع خود برگردانده و کار را به پایان برسانند.

وی با اشاره به وعده صادق مقام معظم رهبری که فرموده‌اند «اسرائیل 25 سال آینده را نخواهد دید»، افول اسرائیل را با این شکست‌ها آغاز شده دانست و افزود: امروز دیگر فلسطینی‌ها با دست خالی و سنگ با اسرائیل مبارزه نمی‌کنند بلکه موشک‌های جبهه فلسطین تبدیل به کابوس علیه آن‌ها شده و این رژیم منحوس برای دفاع از خودشان مجبور شدند دیوارهای بتنی در نوار غزه بکشند که این یعنی مرگ اسرائیل.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان اضافه کرد: روزی خواهد آمد که جهان اسلام نماز جمعه آخرین هفته ماه مبارک رمضان را در قدس خواهد خواند، اسرائیلی ها تصور داشتند که می‌توانند بیت‌المقدس را به عنوان پایتخت خود کنند و معامله قرن را انجام دهند اما نه تنها این مسئله رخ نداد بلکه زمینه فروپاشی اسرائیل در حال فراهم شدن است.

مجیدی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به لطف خداوند در شرایط تحریم، ماهواره نظامی نور را در مدار ۴۲۵ کیلومتری زمین قرار داده و از بالا بر اسرائیلی‌ها نظارت داریم و با وجود چنین مسائلی اسرائیلی‌ها بسیار نگران هستند در مقابل این عظمت چگونه دوام بیاوردند، با وجود اینکه ما سردار سپهبد شهید سلیمانی را از دست داده‌ایم و او شهید شده‌ اما صدها حاج قاسم در ایران و جبهه مقاومت داریم که باعث مرگ اسرائیل خواهند شد.

وی با اشاره به عدم برگزاری راهپیمایی روز قدس در سراسر کشور بیان کرد: مدتی است در سازمان بسیج گردان‌های سایبری تشکیل شده و از ظرفیت این جوانان انقلابی علیه استکبار در فضا مجازی استفاده خواهیم کرد همچنین هشتگ نابودی اسرائیل در فضاهای مجازی راه اندازی شده است تا بتوانند در میدان نبرد متفاوتی انزجار مردم مسلمان را علیه این رژیم اشغالگر اعلام کنند.

فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در پایان با اشاره به عملکرد بی‌نظیر مردم و نیروهای انقلابی در فضای مجازی در راستای کمک‌های مومنانه به اقشار آسیب‌پذیر، خاطر نشان کرد: این جوانان امروز با این حرکت در فضای مجازی وظیفه و تکلیف خود را در حمایت از مردم مظلوم فلسطین انجام می‌دهند و امیدواریم بتوانیم در این فضا نیز حرفی برای گفتن داشته باشیم.

انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار