کد خبر: ۱۱۴۶۳۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۱:۴۷
در آستانه روز قدس اعلام شد
ایسنا/اردبیل در آستانه روز قدس نهادهای انقلابی و دستگاه‌های اجرایی از رژیم جعلی صهیونیسم به عنوان کرونای وحشتناک عصر کنونی یاد کردند.


در حالی ملت ایران برای چهلمین سال متوالی حمایت قاطع از آرمان فلسطین و قدس شریف را به گوش جهانیان می‌رسانند که به رغم لغو راهپیمائی حضوری مردم مسلمان ایران در کنار آزادیخواهان جهان فردا به اشکال مختلف به ویژه از طریق فضای مجازی انزجار خود را از رژیم کودک‌کش اسرائیل اعلام خواهند کرد.
مردم اردبیل نیز در کنار سایر اقشار جامعه و هموطنان رساتر از گذشته مساله اول جهان اسلام را بار دیگر مورد تاکید قرار خواهند داد تا بر پایه نظر امام راحل قدس شریف به آغوش جهان اسلام بازگشته و چهره از ماهیت خبیث و پلید رژیم جعلی صهیونیسم برداشته شود.
سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل در بیانیه‌ای با پاسداشت میراث گرانقدر امام راحل در نامگذاری جمعه آخر ماه رمضان به عنوان روز قدس اعلام کرد که در این روز همبستگی امت اسلامی علیه جهانخواران دنیا نمایشی از عزت و عظمت خواهد بود که بار دیگر با تجدید عهد و پیمان با این مسیر آرمانی سعی بر این خواهد بود تا رژیم صهیونیستی که جنایات و اقدامات مخرب آن وحشتناک‌تر از کروناست، بیش از گذشته بی‌آبرو شود.
سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل و اقشار سازمان بسیج استان با درود و تحیت به روح امام و شهدای جبهه مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی اعلام کرد؛ در جمعه آخر ماه مبارک رمضان به روش‌های مختلف سعی خواهد کرد تا این آرمان بلند و صدای رسای امت به گوش دشمنان اسلام رسیده و در کنار امت‌های اسلامی فریاد آزادی‌خواهی به صدا درآید.
تشکیلات قضائی استان اردبیل نیز در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس نماد رویارویی تمامی حق در برابر جبهه باطل نسل‌کشی‌ها و جنایت‌های رژیم منحوس اسرائیل را محکوم کرده و بر اراده امت اسلامی در آزادی قدس شریف تاکید کردند.
در این بیانیه آمده است: بیش از نیم قرن است که تجاوز و اشغالگری رژیم غاصب صهیونیسم به شکل سازمان یافته و در مقابل سکوت نهادهای بین‌المللی انجام می‌شود اما دریغ از محکومیت چنین رفتارهای ددمنشانه‌ای که به جاست امت اسلامی از فرصت روز قدس استفاده کرده و با وحدت و یکپارچگی فریاد نابودی و اضمحلال رژیم صهیونیستی را فریاد بکشند.

نماز جمعه در 11 شهر اردبیل اقامه می‌شود
شورای هماهنگی ائمه جمعه استان اردبیل نیز در بیانیه‌ای ضمن گرامیداشت روز جهانی قدس اعلام کرد: در شرایطی که کرونا مانع از برگزاری راهپیمائی این روز سرنوشت‌ساز شده است، همراه با امت اسلامی جمعه پای سخنان مقام معظم رهبری خواهیم نشست تا راهبرد جدید مقابله با رژیم صهیونیستی و تعهد به آرمان بلند قدس را از زبان معظم له شنیده و بر تدام این راه عزتمندانه پافشاری کنیم.
در این بیانیه به برگزاری نماز جمعه در 11 شهرستان اشاره شده و آمده است: نماز جمعه این هفته در شهرهای بیله‌سوار، جعفرآباد، نمین، سرعین، گرمی، اصلاندوز، انگوت، نیر، خلخال و کلور برگزار خواهد شد و نمازگزاران در کنار ادای فریضه نماز جمعه انزجار خود را رژیم صهیونیستی و غاصبان قدس اعلام خواهند کرد.
انتهای پیام

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار