کد خبر: ۱۱۴۸۶۴
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر گفت: پایگاه امداد و نجات جاده ای عرشیا در قم تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، محمد‌گل‌فشان در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر که در تالار کرامت استانداری برگزار شد، اظهار داشت: همگرایی میان مسئولان و مردم در قم یکی از ظرفیت‌های مهم در اجرای فعالیت‌های خیرخواهانه به ویژه در مسیر مقابله با کروناست.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور افزود: حضور پررنگ جوانان و امداد گران متعهد و مومن در صحنه‌های مختلف نیز از برکات دیگری است که به آن افتخار می‌کنیم.

وی تصریح کرد: حضور در هلال احمر به خصوص در قم، کار مقدسی و خدمت کردن به مردم این شهر توفیق بزرگی است، این استان در بسیاری از اقدامات الگوی کشوری بوده است و اولین مجمع خیرین در قم تشکیل شد که در استان‌های دیگر نیز مورد الگوبرداری قرار گرفت.

گل‌فشان بیان کرد: توسعه زیرساختهای امدادی و افزایش ظرفیت‌ها از جمله اقدامات مهم در قم است که در این باره پایگاه امداد و نجات جاده ای عرشیا در قم تا یک ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت سپاه و ارتش و دستگاه‌های دولتی مسیر خیر خواهانه پیموده شد و در کرونا توانستیم اقدامات مهمی را در جهت خدمت به مردم به ثمر بنشانیم.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر کشور عنوان کرد: در لرستان و حوادث دیگری در کشور، هلال احمر قم حضوری فعال داشت و حضور جوانان متعهد در لرستان و تیم امدادی قم جز بهترین‌ها بود.

وی بیان کرد: اگر چه تامین جهیزیه برای اقشار ضعیف جز رسالت های هلال احمر نیست در سال گذشته در قم 420 جهیزیه توسط خیرین اعطا شد و با مشارکت خیرین، تجهیزات پزشکی و کپسول‌های اکسیژن به طور امانی در اختیار بیماران قرار گرفت ضمن اینکه در تامین سبدهای معیشتی نیز اقداماتی انجام شد.

گل‌فشان گفت: همراهی بسیار خوبی با هلال احمر از سوی آموزش و پرورش اتفاق افتاد و در طرح دادرس 100 مدرسه مصوب شد اما 114 مدرسه در طرح دادرس شرکت کردند، همچنین در زمینه ورزش و جوانان همراهی خوبی را شاهد بودیم.

وی تصریح کرد: 117 خانه هلال در قم در جهت آموزش و تشکیل تیم امدادی فعال است و در جهت آموزش و پژوهش، سرمایه‌گذاری خوبی شکل گرفت.

انتهای پیام/457/ ز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار