کد خبر: ۱۱۴۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز تایید کرد:
شیراز- مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز ابتلای معاون پرورشی دبستان دخترانه فیض به کووید ۱۹ را تایید کرد.

شهباز گودرزی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تأیید اینکه یکی از پرسنل دبستان فیض شیراز دارای علائم مشکوک به کرونا بوده و به محض اطلاع از بیماری، بستری می‌شود، اعلام کرد: خوشبختانه از سوی خانم نبوی زاده مدیر دبستان فیض این اطمینان خاطر داده شده که این فرد مبتلا به کرونا در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) شیراز بستری و بیماری ایشان تحت کنترل است و توسط پزشکان این مرکز درمانی رو به بهبودی قرار گرفته است

وی در خصوص چگونگی مبتلا شدن معاون پرورشی دبستان دخترانه فیض شیراز، تصریح کرد: این همکار ما روز ۲۷ اردیبهشت که مدارس بازگشایی شد ایشان به مدرسه مراجعه می‌کند و علائم خاصی نداشته است اما آخر وقت روز ۲۸ اردیبهشت ماه اعلام می‌کند دچار تب و لرز شده است.

شهبازی ادامه داد: پس از در میان گذاشتن موضوع با مدیر دبستان از روز ۲۹ اردیبهشت معاون پرورشی دبستان یادشده به مدرسه مراجعه نمی‌کند و تحت مراقبت‌های پزشکی قرار می‌گیرد.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز تاکید کرد: خوشبختانه در ۲ روزی که ایشان در مدرسه حضور داشته هیچ از یک از دانش آموزان در مدرسه حضور نداشتند و نگرانی از آلوده شدن دانش آموزان دبستان فیض به کووید ۱۹ وجود ندارد.

وی با بیان اینکه مدرسه دولتی فیض، یکی از آموزشگاه‌های پر متقاضی و سطح یک شیراز است، افزود: از آنجا که دانش آموزان این مدرسه دارای بهره هوشی بالا هستند و فراخوانی که داده شده بود جهت رفع اشکال در دروس دانش آموزی مراجعه نکرده است، زیرا تراز علمی مدرسه بالاست.

شهبازی با یادآوری اینکه دست کم دو هفته پس از آلودگی به ویروس کرونا، علائم آن در فرد بیمار بروز می‌کند، اظهار کرد: اینکه ایشان دچار بیماری شدند حداقل ۱۲ روز قبل بوده و این هم خارج از مدرسه بوده و درون مدرسه قرار نداشته است، بنابر این فرد مورد نظر روزهای ۲۷ یا ۲۸ اردیبهشت دچار بیماری نشده است.

وی در خصوص دیگر پرسنل دبستان فیض اعلام کرد: دیگر همکاران فرهنگی ما در شمار اندکی مشغول کار در این دبستان بودن که پس از اطلاع یافتن از ابتلای همکارشان به کرونا بطور خود خواسته در قرنطینه بسر می‌برند.

شهبازی در خصوص انجام تست کرونا از دیگر پرسنل دبستان فیض شیراز اعلام کرد: مدیر مدرسه به آنان اعلام می‌کند که احیاناً اگر علائم مشکوکی دارند به مراکز درمانی جهت دادن تست کرونا مراجعه کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شیراز پیرامون ضدعفونی و گندزدایی دبستان یادشده اعلام کرد: مدرسه پیش از بازگشایی ضدعفونی شده و ورودی‌ها استریل بوده و تجهیزات بهداشتی از جمله ماسک، دستکش و الکل در اختیار پرسنل قرار گرفته و هر ۲ ساعت یکبار هم برای احتیاط کلاس‌ها ضدعفونی شده است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار