کد خبر: ۱۱۴۸۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۶
در قالب مجموعه «فانوس»؛
مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) و موسسه «عقیق» در آخرین شب از ماه مبارک رمضان فرازی از دعای وداع امام سجاد(ع) با این ماه عزیز را در اختیار مخاطبان قرار دادند.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با فرا رسیدن آخرین شب از ماه مبارک رمضان مرکز موسیقی انقلاب اسلامی (مأوا) با همکاری موسسه «عقیق» فرازی از دعای وداع امام سجاد (ع) از ماه رمضان را با صدای سید مصطفی الموسوی منتشر کرد. این اثر در قالب آخرین تولید مجموعه «فانوس» در حین برگزاری پروژه «شب های دلتنگی» پیش روی شنوندگان قرار گرفته است.

در متن این قطعه آمده است:

وَ قَدْ أَقَامَ فِینَا هَذَا الشَّهْرُ مُقَامَ حَمْدٍ وَ صَحِبَنَا صُحْبَةَ مَبْرُورٍ

ماه رمضان در میان ما بس ستوده زیست و ما را مصاحب و یاری نیکو بود

وَ أَرْبَحَنَا أَفْضَلَ أَرْبَاحِ الْعَالَمِینَ ثُمَّ قَدْ فَارَقَنَا عِنْدَ تَمَامِ وَقْتِهِ وَ انْقِطَاعِ مُدَّتِهِ وَ وَفَاءِ عَدَدِهِ‌

و گرانبهاترین سودهای مردم جهان را به ما ارزانی داشت. اما چون زمانش به سر رسید و مدتش و شمار روزهایش پایان گرفت، آهنگ رحیل کرد.

فَنَحْنُ مُوَدِّعُوهُ وِدَاعَ مَنْ عَزَّ فِرَاقُهُ عَلَیْنَا وَ غَمَّنَا وَ أَوْحَشَنَا انْصِرَافُهُ عَنَّا

 اینک با او وداع می ‌کنیم، همانند وداع با عزیزی که فراقش بر ما گران است و رفتنش ما را غمگین و گرفتار وحشت تنهایی کند

«مرکز ماوا» با توجه به تعطیلی جلسات به علت شیوع ویروس کرونا و اهمیت بهره‌مندی از شب‌های ماه مبارک رمضان، با رعایت نکات بهداشتی و فاصله‌گذاری مشخص شده میزبان مردم شب‌زنده‌دار تهران در پارکینگ پارک ارم  بود. در این طرح شرکت‌کنندگان از داخل اتومبیل‌های خود شاهد ویژه‌برنامه‌های قرائت قرآن، سرود، شعرخوانی، تواشیح، سخنرانی، مناجات و مداحی بودند.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار