کد خبر: ۱۱۴۹۰۱
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) از بازگشایی درب‌های این آستان مقدس در صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه خبرداد و گفت: صحن‌ها و حیاط‌های روباز از ساعت هفت صبح تا ۱۹ عصر در اختیار زائران و مجاوران خواهد بود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه (س)، هادی محمودنژاد عصر شنبه در گفت: وگویی اظهار کرد: این تصمیم به دنبال آخرین اعلام ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر بازگشایی حرم‌های مقدس پس از عید فطر و پس از هماهنگی‌های انجام شده اتخاذ شده است.

وی گفت: بر این اساس صبح روز دوشنبه پنجم خردادماه با به صدا درآمدن نقاره‌های حرم مطهر، صحن‌های این حرم شریف در اختیار زائران، مجاوران و همه ارادتمندان به خاندان عصمت و طهارت (ع) قرار خواهد گرفت و از ساعت هفت صبح تا ۱۹ عصر میزبان زائران خواهیم بود.

محمود نژاد، تاکید کرد: با توجه به پروتکل‌های بهداشتی، در این مرحله فقط صحن‌های مطهر و حیاط‌های روباز بازگشایی می‌شود و دستورالعمل‌های مرتبط با این ایام به صورت کامل تا حد توان رعایت خواهد شد.

وی گفت: از مردم عزیز و مؤمن درخواست داریم با خادمان این حرم شریف در همه موارد از جمله تردد و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی همکاری لازم را داشته باشند.

قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س)، ابراز امیدواری کرد که با اتمام بیماری کرونا و رفع محدودیت‌های ایجاد شده امکان استفاده زائران و مجاوران کریمه اهل بیت (ع) از تمام ظرفیت حرم کریمه اهل بیت (س) فراهم شود.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار