کد خبر: ۱۱۴۹۰۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر از تهیه و توزیع ۴۵۰ بسته حمایتی برای نیازمندان توسط دانشگاه آزاد ملایر خبر داد.

محمد عظیم خدایاری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در راستای اجرای طرح کمک مومنانه اظهار کرد: در این راستا معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ملایر با محوریت بسیج دانشجویی اقدام به تهیه اقلام و بسته‌های حمایتی برای نیازمندان کرد.

وی با بیان اینکه در این زمینه ۴۵۰بسته حمایتی تهیه شد گفت: ارزش این بسته‌ها ۱۵۰ میلیون تومان و شامل مرغ‌، برنج، ‌روغن‌، قند، شکر‌، رب گوجه و... بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد ملایر افزود: امیدواریم با همکاری تمام اقشار به ویژه دانشگاهیان بتوان گام‌های بلندتری در راستای کمک مومنانه به نیازمندان برداریم و این کمک‌ها بعد از ماه رمضان نیز ادامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه ویروس کرونا به وجود اینکه مشکلاتی را ایجاد کرد، اما فرصت‌های خوبی را برای مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان در ماه مبارک رمضان مهیا کرد یادآور شد: دانشجویان استان همدان از ابتدای شیوع ویروس کرونا  اقدامات ارزشمندی را در مهار این ویروس داشتند.

خدایاری اضافه کرد: تهیه و توزیع ماسک‌ ضد عفونی معابر و کمک به رزمایش همدلی  وکمک مومنانه از جمله اقدامات دانشجویان از زمان شیوع کرونا بوده است.

انتهای پیام/۸۹۰۱۳

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار