کد خبر: ۱۱۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۰۷
مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی گفت: قدردان حمایت های مهندس فتاح و مجموع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از نیازمندان استان هستیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز محمد کلامی در حاشیه مراسم توزیع ۵ هزار بسته غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اظهار داشت: قدردان حمایت های مهندس فتاح و مجموع بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی از نیازمندان استان هستیم.

وی افزود: رمضان سال ۹۹ بعنوان بعنوان یک نقطه درخشان در تاریخ کمیته امداد آذربایجان شرقی بعنوان سند اخلاص کارکنان خواهد ماند. تاثیر نفس قدسی رهبر انقلاب در نیمه شعبان باعث شد مردم و امدادگران امسال در ماه مبارک رمضان صحنه های زیبایی در عرصه احسان و یتیم نوازی رقم زنند.

مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی با بیان اینکه روحیه جهادی کارکنان امداد در کمتر جایی دیده می شود، گفت: در نتیجه اخلاص و همت کارکنان امداد و مجاهدان عرصه اقتصادی، تا امروز ۱۴۰ هزار پرس غذای گرم و ۸۵ هزار بسته معیشتی در قالب رزمایش ایران همدل بین نیازمندان استان توزیع شده است.

وی به میزان مشارکت مردم در رزمایش ایران همدل کمیته امداد اشاره کرده و افزود: در ماه مبارک رمضان بیش از ۲۲ میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده که  آمار بی نظیری است و باید از مردم خاضعانه تشکر کرد.

کلامی خاطر نشان کرد: امسال سال سختی برای مردم بدلیل شرایط کرونا و بیکاری های ناشی از آن است و باید برای دستگیری از آسیب دیدگان بیشتر تلاش کرد.

وی تاکید کرد: امدادگران استان تا پایان کرونا در صحنه و کنار مردم خواهند بود و بعد از ماه رمضان نیز به توزیع بسته های حمایتی ادامه می دهیم.

کمیته امداد فداکاری زیادی در مبارزه با کرونا دارد

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی از نقش کمیته امداد آذربایجان شرقی و فداکاری کارکنان آن در مبارزه با کرونا تمجید کرد.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد علی آل هاشم در حاشیه توزیع  ۵ هزار بسته معیشتی اهدایی بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام(ره) آذربایجان شرقی اظهار داشت: باید از ظرفیت هنرمندان استان و خارج استان برای به تصویر کشیدن فداکاری های مردم در ایام کرونا استفاده کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی با بیان اینکه  مردم تاکنون در راه انقلاب  همه چیز اعم از مال و جان خود را فدا کرده اند، گفت: زبان از تشکر کردن نسبت به فداکاری این مردم عاجز است.

وی با تمجید از نقش کمیته امداد استان در حمایت از محرومین گفت: کمیته امداد یکی از یادگاران با ارزش امام راحل(ره) است و در دوران کرونا نیز فداکاری های زیادی داشته است.

امام جمعه تبریز  ضمن قدردانی از بختیاری رئیس کمیته امداد کشور افزود: از حمایت های مهندس فتاح رئیس بنیاد مستضعفان کشور تشکر ویژه دارم که با وجود اینکه از کمیته امداد رفته اند اما نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد را از یاد نبرده‌اند.

انتهای پیام/۶۰۰۰۱

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار