کد خبر: ۱۱۵۵۳۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۸
مشتريان بانک اقتصادنوين از امروز ششم خرداد ماه 1399 مي‌توانند در صورت تمايل از دو‌ روش نسبت به ثبت درخواست فروش 30 درصد از سهام عدالت خود اقدام کنند.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومي بانک اقتصادنوين، آن دسته از مشترياني که پيش از اين شماره شباي اين بانک را براي واريز سود سهام عدالت خود معرفي و تا قبل از 31 ارديبهشت 1399 با مراجعه به سامانه سهام عدالت روش مستقيم را براي آزادسازي سهام خود انتخاب کرده‌اند، مي‌توانند با مراجعه به نشاني اينترنتي https://sahamedalat.enbank.ir و يا يکي از شعب بانک اقتصادنوين در سراسر کشور، نسبت به ثبت درخواست فروش 30 درصد سهام عدالت خود اقدام کنند.
لازم به ذکر است، وجوه حاصل از فروش سهام، پس از انجام فرآيند فروش، به‌ حساب مشتريان در بانک اقتصادنوين واريز خواهد شد و براي دريافت آن نيازي به مراجعه حضوري به شعب اين بانک نيست.
بر اساس اعلام سازمان خصوصي‌سازي هم‌وطنان ارجمند تا پايان ساعت 24 روز پنج‌شنبه، هشتم خرداد فرصت دارند با مراجعه به سامانه سهام عدالت به آدرس https://www.samanese.ir درخواست آزادسازي مستقيم سهام خود را ثبت کنند، اما افرادي که پس از تاريخ 31 ارديبهشت ‌ماه 1399 درخواست خود را ثبت کرده‌اند در اين مرحله مشمول ثبت درخواست فروش نمي‌شوند و بايد منتظر اطلاعيه بعدي سازمان خصوصي‌سازي در اين رابطه باشند.
بانک اقتصادنوين از مشتريان ارجمند تقاضا مي‌کند، در راستاي حفظ سلامت خود و ساير هم‌وطنان، درخواست خود را به روش اينترنتي ثبت و تا حد امکان از مراجعه حضوري به شعبه خودداري کنند.
کارشناسان مرکز 24 ساعته ارتباط با مشتريان بانک اقتصادنوين به شماره 48031000-021 آماده پاسخگويي به سؤالات و ابهامات هم‌وطنان ارجمند در اين رابطه هستند.

نام:
ایمیل:
* نظر: