کد خبر: ۱۱۵۵۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۰
استاندار اردبیل گفت:‌ در سال‌جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده، تلاش دستگاه‌ها و بانک‌های عامل بایستی بیشتر شده و در راستای تامین سرمایه مورد نیاز واحدهای اشتغال‌زا اقدام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر بهنام‌جو بعد از ظهر امروز در جلسه کارگروه تخصصی اشتغال استان تصریح کرد: در سال‌جاری که به نام جهش تولید نامگذاری شده، تلاش دستگاه‌ها و بانک‌های عامل بایستی بیشتر شده و در راستای تامین سرمایه مورد نیاز واحدهای اشتغال‌زا اقدام شود.

وی افزود: رفع موانع تولید و فعال‌سازی واحدهای راکد گام مهمی در راستای اشتغال‌زایی است.

استاندار اردبیل تصریح کرد: با آغاز فعالیت واحدهای راکد و واحدهای در حال اجرای تولیدی و صنعتی٬ میزان اشتغال‌زایی در استان افزایش می‌یابد و با تکمیل طرح‌های کشاورزی، گردشگری و صنعتی در حال اجرا در استان در آینده نزدیک، میزان درآمد ناخالص استان افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: اجرای طرح‌های گردشگری مانند پل معلق شیشه‌ای هیر در افزایش ثروت و رونق اقتصادی منطقه در بخش‌های دیگر نیز موثر است و با اجرای این پل قیمت زمین‌های منطقه افزایش یافته و در کوتاه مدت فعالیت‌های اقتصادی مرتبط نیز در اطراف این پل رونق می‌گیرد.

رئیس شورای اشتغال استان تأکید کرد: طرح‌هایی چون گلخانه، شیرآلات، پتروشیمی اردبیل و چندین طرح و واحد تولیدی در استان وجود دارد که لازم است روند تکمیل این فازها به‌صورت مرتب رصد و نتیجه در کارگروه اشتغال اعلام شود.

جذب کامل سهمیه اردبیل از تسهیلات مشاغل خانگی

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان نیز با اشاره به جذب صد درصدی تسهیلات مشاغل خانگی در سال گذشته اظهار کرد: سهمیه استان اردبیل برای مشاغل خانگی ۵ میلیارد و ۸۰۰ هزار تومان بوده که به‌صورت کامل جذب شده است.

قاسم رحیمی گفت: دو بانک متولی این تسهیلات را برای ۵۱۱ طرح پرداخت شده است.

-انتهای پیام/3463/666

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار