کد خبر: ۱۱۵۶۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، گفت: 32 هزار نفر در استان از ADSL مخابرات استفاده می‌کنند و با افزایش پهنای باند اینترنت مخابرات پیش بینی می‌شود که شمار مشتریان افزایش یابد.

عباس بیرامی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام شاگاه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام، اظهار کرد: مشکل سرعت اینترنت پرسرعت مشترکان شرکت مخابرات به دلیل تخصیص پهنای باند مورد نیاز از سوی شرکت ارتباطات زیرساخت مرتفع می‌شود.

 وی افزود: با تدبیر اندیشیده شده ظرفیت پهنای باند اینترنت مخابرات استان به زودی افزایش خواهد یافت.

مدیرکل ارتباطات وفناوری اطلاعات استان ایلام، ادامه داد: هم اکنون ۳۲ هزار نفر در استان از ADSL مخابرات استفاده می‌کنند و با رفع مشکل سرعت، پیش بینی می‌شود که شمار مشترکان این سرویس افزایش یابد.

وی تصریح کرد: پایین بودن سرعت و کیفیت اینترنت موضوعی است که بر هیچ‌کس پوشیده نیست و وزارت ارتباطات در راستای پیگیری حقوق شهروندی به دنبال ارتقا سرعت و کیفیت اینترنت خانگی است.

 بیرامی با بیان اینکه استان ایلام از لحاظ شاخص‌های توسعه یافتگی ارتباطات و فناوری اطلاعات رتبه ۱۴ کشور را دارد، ادامه داد: مصمم هستیم با استفاده از توان‌ بخش خصوصی دسترسی همگانی، خدمات ارتباطی را در همه مناطق استان  گسترش دهیم.

بیرامی خاطر نشان کرد: روستاهای فاقد پوشش تلفن خانگی، ارتباط تلفنی و اینترنت پرسرعت در روستاها شناسایی و با تشکیل کمیته‌ای در استان برای برقراری ارتباط اولویت بندی خواهند شد.

انتهای پیام/ 970828  

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار