کد خبر: ۱۱۵۸۳۴
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
کلنگ بزرگترین گلخانه ۱۰۰هکتاری شیروان به صور ت ویدیو کنفرانس توسط وزیر کشاورزی و با حضور استاندار خراسان شمالی و جمعی از مسئولان استانی و مدیر عامل موسسه اعتباری ملل در روز سه شنبه مورخ ۹۹/۳/۶ به زمین زده شد.

به گزارش پایگاه خبری تجارت آنلاین به نقل از روابط عمومی موسسه اعتباری ملل وزیر کشاورزی در این مراسم که به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد اظهار داشت در زمینه گلخانه ها در سال ۹۸رشد خوبی را در استان داشتیم و امیدواریم در سال ۹۹هم شاهد افتتاح این شهرک بزرگ باشیم.
وی افزود توسعه کشت های گلخانه ای از اهداف و اولویتهای دولت است ایشان احداث گلخانه را اقدامی مطلوب برای افزایش تولید، صادرات، رونق اقتصادی و اشتغالزایی خواند و گفت باید الگوی کشت گلخانه ها بیشتر مورد توجه باشد تا زنجیره اشتغال و اقتصاد در کشور توسعه یابد.
دکتر خاوازی با درخواست از موسسه اعتباری ملل برای کمک به فعال شدن شهرک گلخانه ای در شیروان خاطر نشان کرد: از موسسه ملل می خواهیم با دید باز این شهرک را افتتاح و تمام مسایل مرتبط با الگوی کشت را رعایت کند و به بحث زنجیره تولید، اشتغال زایی و صادرات توجه ویژه داشته باشد در ادامه این مراسم دکتر شجاعی استاندار خراسان شمالی، با بیان اینکه از ابتدای شروع مسئولیتم در استان این موضوع را مطرح کردم که باید کارها با برنامه پیش رود و با یک نسخه واحد نمی توان کشور را اداره کرد لذا کشاورزی خراسان شمالی با نسخه خود پیشرفت خواهد کرد. همچنین وی یادآور شد پروژه شهرک گلخانه ای شیروان با برنامه زمانبندی مشخص اجرا و به بهره برداری می رسد و مردم استان از منافع آن بهره مند خواهند شد.
دکتر شجاعی در خاتمه از حمایت های موسسه اعتباری ملل برای ساخت این گلخانه تشکر و قدردانی نمود.
حجت الاسلام جوادی مدیر عامل موسسه اعتباری ملل نیز در این مراسم بیان کرد ما از بدو شروع به کار موسسه همواره بدنبال کمک به ایجاد اشتغال، کار آفرینی، توسعه و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده ایم و بعنوان یک بازو برای نظام فعالیت کرده ایم. ایشان یادآور شد ما با جان و دل مطیع کلیه اوامر و فرمایشات رهبر معظم انقلاب بوده و هستیم و بنا داریم با تمام توان در تحقق شعار سال گام برداریم.
مدیر عامل موسسه اعتباری ملل گفت: وجوه جمع آوری شده در موسسه در راه اشتغال و جهش اقتصادی هزینه می شود.
گفتنی است با اجرای این طرح هزار خانوار از مزایای شغلی این طرح بهره مند می گردند و در نظر است با تلاش شبانه روزی در زمان مناسب طرح مذکور به بهره برداری برسد.

نام:
ایمیل:
* نظر: