کد خبر: ۱۱۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، علی محسنیان اظهار کرد: با پیگیری‌های مستمر و همچنین اعلان شرکت هواپیمایی ماهان که طرف قرارداد پروازهای فرودگاه یاسوج است، پروازهای این فرودگاه در ماه جاری از سر گرفته می‌شود.

وی بیان کرد: فرودگاه یاسوج تمامی زیرساخت‌های لازم برای پرواز سایر شرکت‌های هواپیمایی را دارد. پروازهای کنونی فرودگاه یاسوج در روزهای جمعه و دوشنبه به تهران و برعکس انجام می‌شود. البته ما به‌دنبال تغییر زمان و روزهای این پرواز هستیم.

مدیر فرودگاه یاسوج افزود: می‌دانیم که زمان و روزهای پروازهای این فرودگاه به تهران و برعکس شرایط مناسبی ندارد و به همین خاطر در حال رایزنی برای این تغییرات بوده و البته نیازمند همراهی مجمع نمایندگان استان و مسئولان استانی برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج هستیم.

محسنیان یادآورشد: مذاکرات ما با سایر شرکت‌های هواپیمایی نظیر ایران ایر و آتا برای افزایش پروازهای فرودگاهی شروع شده اما از نمایندگان مردم استان کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و سایر مسئولان استانی مرتبط انتظار می‌رود در ارتباط با افزایش پروازها با شرکت‌های هواپیمایی ارتباط بیشتری برقرار کنند.

وی افزود: شرکت‌های هواپیمایی باتوجه به شرایط اقتصادی کنونی شرایط خاص‌تری دارند که می‌طلبد این شرایط مدنظر مجمع نمایندگان، استاندار و مسئولان مرتبط برای افزایش پروازهای فرودگاه یاسوج در نظر گرفته شود تا شاهد افزایش پروازها در این فرودگاه باشیم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار