کد خبر: ۱۱۶۰۸۸
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
کارگردان سینما و تلویزیون:
‌ سنندج-کارگردان برجسته سینما و تلویزیون گفت: فیلم سنجرخان باید در ابعاد بین المللی ساخته شود تا بتوان شخصیت این بزرگ مرد کرد را به خوبی به تمامی مردم مناطق کردنشین دنیا معرفی کرد.

‌ به گزارش خبرنگار مهر، محمدحسین لطیفی پنجشنبه شب در مراسم پیش تولید سریال فاخر سنجرخان، اظهار داشت: لذت ما در این است که در کشوری زندگی می‌کنیم که قومیت‌های مختلف در آن حیات دارند و در کنار همدیگر نام ایران را ساخته اند و بدون هر کدام از آنها دیگر نمی‌توان ادعا کرد که ایران، ایران است.

وی افزود: به شخصه اعتقاد دارم که برخی از کارهایی که توسط تعدادی از کارگردانان مختلف ساخته می‌شود منتی از سوی خداوند است که فکر می‌کنم این کار نیز جزو همان کارهایی است که منت ساخت آن بر من گذاشته شده و از این بابت که می‌توان بخشی از تاریخ ایران را با این فیلم به نمایش گذاشت بسیار خوشحالم.

کارگردان برجسته سینما و تلویزیون ادامه داد: قوم کرد بسیار مهربان، سخت کوش، دوست داشتنی و مرد هستند و امیدوارم در کنار این مردان بزرگ بتوانم این کار را به خوبی به اتمام برسانم.

لطیفی یادآور شد: با توجه به اینکه دوست دارم این کار در استانداردهای بین المللی ساخته شود، انتظار دارم حمایت‌های بیشتری از عوامل سازنده این فیلم صورت گیرد تا بتوان در تمام مناطق کردنشین کشورهای دیگر به خوبی این چهره فاخر را معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه بیشتر عوامل این فیلم از کسانی هستند که جزو همین خطه بوده و استعدادهای بسیاری دارند، بیان کرد: امیدوارم بتوانم مردم کردستان را با ساخت این فیلم خوشحال کنم.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار