کد خبر: ۱۱۶۲۷۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
شهردار محمدیه گفت: از کارکنان فعال و کارآمد شهرداری که در جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع عملکرد بهتری داشته باشند تجلیل می‌شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قزوین؛ یحیی رحیم لو، شهردار محمدیه در جلسه‌ای که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر و پرسنل شهرداری برگزار شد، گفت: شورا و شهرداری به دنبال ایجاد آرامش و امنیت لازم در شهر است و با رویکرد فرهنگی اعضای شورا می‌توانیم به انجام این امور امیدوار بوده و بخشی از مشکلات و آسیب‌ها را کاهش دهیم.
شهردار محمدیه یادآور شد: سرمایه‌های انسانی از مهمترین داشته‌های هر مجموعه است که شهرداری محمدیه با داشتن چنین افرادی توانسته در سال‌های گذشته خوب بدرخشد و ما باید از سرمایه‌ها و ظرفیت‌ها برای تحقق اهداف شهری استفاده کنیم.
رحیم لو اظهارکرد: با حمایت اعضای شورا و تقسیم کارها به دنبال بالندگی و پویایی در خدمات شهر محمدیه و ناحیه شهری مهرگان هستیم.
او عنوان کرد: از این پس در هر فصل از سه تن از کارکنان شهرداری که در جلب رضایت و تکریم ارباب رجوع عملکرد بهتری داشته باشند، تجلیل می‌شود.
"فرهادی" رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه هم در این جلسه گفت: مشارکت مردم در کارها و سپردن مسئولیت به جوان های با انگیزه موجب افزایش موفقیت ها در فعالیت های شهری می شود.
او افزود: مدیریت شهری نقش مهمی در توسعه پایدار فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی دارد که می توان با ایجاد وحدت و همدلی راه توسعه پایدار و خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم را هموار کرد.
فرهادی تصریح کرد: اولویت شورای اسلامی شهر محمدیه کسب رضایت‌مندی حداکثری مردم با خدمات رسانی بهتر است و با تقویت هم‌افزایی و همدلی و وحدت بیشتر در میان اعضای شورا و شهردار می‌توان علاوه بر جبران کارهای عقب افتاده نسبت به تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و برنامه‌های پیش‌رو اقدام کرد تا پایان سال هیچ کاری زمین نماند و مردم از خدمات شهری بهره‌مند شوند.
رئیس شورای اسلامی شهر محمدیه تاکیدکرد: باتوجه به حجم بالای کارها در شهرداری محمدیه، شهردار به تنهایی نمی‌تواند همه امور را انجام دهد و تنها راه موفقیت همراهی مردم و شورا و بهره‌گیری از همه ظرفیت‌هاست.

46

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار