کد خبر: ۱۱۶۲۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
صبح امروز یک دستگاه خودروی حامل سوخت با ظرفیت بیش از ۲۰هزار لیتر مواد سوختی روی پل جاده قدیم تهران بومهن واژگون و دچار حریق شد که یک کشته و آسیب جدی به پل جاجرود را در پی داشت.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، صبح امروز بر اثر واژگونی یک دستگاه تانکر سوخت در کنار پل جاجرود راننده تریلر فوت و آتش توسط عوامل آتش نشانی مهار شد.

این حادثه که در ساعت ۵صبح رخ داد باعث انسداد جاده و خروج حجم بالای مواد سوختی از تانکر شد.

با شعله ور شدن فضای اطراف خودرو یک نفر داخل کابین تریلر محبوس و در اثر سوختگی زیاد جان خود را از دست داد.

با حضور ادوات ایستگاه آتش نشانی خرمدشت همراه خودروهای پشتیبانی و سه ایستگاه آتش نشانی تهران حریق اطفاء و محیط ایمن سازی شد.

سیاوش محبی فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران نیز دقایقی پیش در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پردیس در خصوص این حادثه، اظهار کرد: ساعت ۵ صبح امروز راننده یک دستگاه تانکر حمل سوخت بر اثر خستگی و خواب آلودگی در سرازیری پل جاجرود کنترل وسیله نقلیه را از دست داده، واژگون و دچار حریق شد.

وی ادامه داد: با حضور عوامل آتش‌نشانی در محل، آتش مهار و مسیر بازگشایی شد اما ترافیک سنگینی در محور جاده قدیم تهران به بومهن مشاهده می‌شود.

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران افزود: متأسفانه در این حادثه راننده تانکر حمل سوخت جان خود را از دست داد و به پل قدیمی جاجرود خسارتی وارد شده، اما خسارت در حدی نبوده که مانع تردد خودروها از پل جاجرود شود.

سرهنگ محبی بیان کرد: متأسفانه بیشترین آمار تصادفات بر اثر خستگی و خواب آلودگی رخ می‌دهد، بنابراین هموطنان پیش از شروع و در حین مسافرت طی هر دو  ساعت رانندگی ۲۰دقیقه را به استراحت پرداخت و پس از تجدید قوا ادامه مسیر دهند.

به گزارش فارس، دهیاری سعید آباد دارای دو دستگاه خودروی آتش‌نشانی بوده اما فاقد پرسنل متخصص در این زمینه است و خسرو آباد نیز که به تازگی به شهر تبدیل شده هیچ‌گونه تجهیزات آتش‌نشانی ندارد.

انتهای پیام/۶۷۰۱۶/گ/س

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار