کد خبر: ۱۱۶۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵
یک نماینده مجلس در گفت‌وگو با دفاع‌پرس:
علی حدادی با بیان اینکه روحیه دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی، استقلال‌طلبی از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) بود، گفت: امروز دنیای بشریت و امت اسلامی ایران مدیون امام راحل، شهدای عزیز و ارزشمند دفاع مقدس، مدافعان حرم و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی، استقلال‌طلبی از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) بودعلی حدادی نماینده مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی (ره)، اظهار داشت: حضرت امام شخصیتی برجسته، ممتاز و به خصلت‌های والا آراسته بود و مطمئنا آحاد مردم خاطره ایشان را زنده نگاه می‌دارند.

این مقام مسوول افزود: خداباوری، انگیزه الهی، مردم باوری و مردمی بودن، زهداندیشی، خودباوری «ما می‌توانیم» در اصل اعتماد به نفس، ساده‌زیستی و حامی مستضعفین بودن از مهمترین عوامل پیروزی و محبوبیت آن امام بزرگوار است.

مردم شهرستان‌های ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی افزود: اگر جوانان عزیز از علل و عوامل پیروزی انقلاب اسلامی و ماندگاری آن و شاخصه‌های اندیشه و شخصیت امام آگاه شوند؛ انقلاب اسلامی با تمام ویژگی‌هایش همواره زنده می‌ماند؛ چراکه رمز ماندگاری انقلاب اسلامی، بر محورهای انگیزه الهی و وحدت کلمه و مقاومت بر اصول و ارزش‌ها است که در منظومه فکری، منطق و سیره امام راحل وجود داشت.

این مقام مسوول ادامه داد: روحیه دشمن‌شناسی و استکبار ستیزی، استقلال‌طلبی از ویژگی‌های بارز امام خمینی (ره) بود که امروز دنیای بشریت و امت اسلامی ایران مدیون امام راحل، شهدای عزیز و ارزشمند دفاع مقدس و مدافعان حرم‌ و سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند.

انتهای پیام/ 151

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار