کد خبر: ۱۱۶۲۸۰
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۵

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی‌اصغر کاظمی روز شنبه ۱۰ خرداد ۹۹ در بازدید از وضعیت پروژه چهارخطه کردن محور دره‌شهر - پلدختر اظهار کرد: قطعه اول این طرح به طول ۱۳ کیلومتر با پیشرفت ۳۵ درصد در حال اجراست و مطالعه باقی‌مانده مسیر در استان ایلام به علاوه احداث پل بزرگ گاومیشان به انجام می‌رسد و در آینده نزدیک عملیات احداث این پروژه بزرگ بر روی رودخانه سیمره آغاز خواهد شد.

وی افزود: در صورت تامین اعتبار لازم ساخت قطعه بعدی نیز اجرا خواهد شد و از مدیران ارشد استان ایلام درخواست داریم در این خصوص همکاری لازم را با اداره کل راه و شهرسازی استان داشته باشند.

مدیر کل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: برای اجرای ۱۳ کیلومتر اول این طرح نزدیک به ۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

کاظمی تصریح کرد: از مزایای این طرح علاوه بر افزایش ایمنی مسیر می‌توان به تسهیل ارتباط استان ایلام با استان‌های لرستان و خوزستان از طریق شهرستان پلدختر و همچنین ارتباط شهرستان‌های شرقی استان ایلام با شهرستان‌های آبدانان و دهلران از طریق تونل بزرگ کبیرکوه و در نهایت، دسترسی به مرز چیلات و شمال استان خوزستان اشاره کرد.

وی اضافه کرد: با نگاه و توجه ویژه دولت تدبیر و امید به حوزه راه هم‌اینک طرح‌های عمرانی و راه‌سازی در نقاط مختلف استان ایلام در حال اجراست که تحولی بزرگ در استان ایجاد خواهد کرد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار