کد خبر: ۱۱۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۵
آخرین خبرها از تلاش‌های اتحادیه جهانی برای پویایی کشتی در سالِ کرونایی حکایت از آن دارد که احتمال برگزاری مسابقات جهانی در سال ۲۰۲۰ قوت گرفته است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بعد از آنکه شیوع جهانی کروناویروس باعث تعویق یک ساله بازی‌های المپیک 2020 توکیو شد، یک سوال برای کشتی گیران مطرح بود که آیا در سالی که المپیک به تعویق افتاده، مسابقات جهانی برگزار خواهد شد؟

اتحادیه جهانی که بعد از لغو یکی پس از دیگری مسابقات گزینشی اش، اعلام کرد که فعالیت‌هایش تا روز دهم تیر ماه تعطیل خواهد بود، هنوز پاسخی رسمی به این سوال نداده است اما درحال نظرخواهی از اعضایش در سراسر دنیاست تا امکان برگزاری مسابقات جهانی از هر لحاظ مورد بررسی قرار بگیرد.

در این رابطه گفته می‌شود که گرجستان گزینه اول برای میزبانی از مسابقات جهانی است، البته هنوز مشخص نشده که این جهانی، مسابقه‌ای شبیه به جهانی‌های سال‌های غیر المپیکی است و در 10 وزن به انجام خواهد رسید و یا اینکه مسابقه جهانی اوزان غیرالمپیکی خواهد بود.

همچنین به نظر می‌رسد این رقابت‌ها در ماه اکتبر به انجام برسد، البته اتحادیه جهانی کشتی هم اکنون در حال نظرخواهی از فدراسیون‌ها و کارشناسانش در سراسر دنیاست و باید دید مسابقه جهانی کشتی در سالی که مختص المپیک بود و این رویداد بزرگ به خاطر کرونا در سال 2020 لغو شده، به چه شکل برگزار خواهد شد.



انتهای پیام/

برچسب ها: ویروس کرونا ، کشتی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار